مرجع مقالات رسمي طراحي سايت مرجع مقالات رسمي طراحي سايت .

مرجع مقالات رسمي طراحي سايت

تعداد صفحه هاي تارنما

طراحي سايت 


وقتي يك بازديد كننده به وب سايت شما مي رسد ، در قدم اول اين ظاهر وب سايت است كه سبب ساز جذب او مي‌گردد و در صورتي‌كه بتواند حس خوب و به عبارتي حس تازگي در او توليد كند، مي توانيد صاحبخانه طولاني تري براي مخاطب باشيد و احيانا او‌را تبديل به مشتري خود فرماييد. احتمالا از ساخت سايت خود راضي نيستيد كه به‌اين برگه از وينتو رسيده ايد. ما در اين نوشته‌ي‌علمي از وينتو باز طراحي و يا رنگ و رايحه بخشيدن به وب سايت را در چهار قدم موءثر با هم بررسي مي كنيم. بايستي ببينيم نياز شما از باز طراحي سايت به چه مشكلاتي ختم مي‌گردد و چه‌طور در جهت رفع اين مشلات قدم برداريم. در انتها نيز يك به حساب آوردن ليست براي طراحي دوباره وبسايت براي شما گردآوري كرده اين تا نهايت فايده وري را از باز ساخت سايت داشته باشيد.

يك سوال؟ تا اين لحظه، چند بار ويترين يك مغازه شمارا مجذوب خود كرده است؟ آيا برايتان پيش آمده كه پايين تاثير ويترين خوش رنگ و لعاب يك مغازه، پا به درون دكان بگذاريد؟ بدون شك جوابتان مثبت است. طراحي رشته‌اي و اغواكننده يك ويترين، حكم توري را داراست كه شكارچي براي شكار پهن ميكند.

وقتي از يك ويترين مجلل و جذاب سخن مي‌زنيم، هر كدام از شما فروشگاه‌اي با خدمات مختص و تصوير ذهني منحصر به فرد بفرد در ذهن تجسم ميكنيد ولي هنر فروشنده اينجاست كه ويترين را طوري طراحي كند كه براي هر سليقه و هر ذهنيتي خوشايند باشد.

تمامي اين ها را گفتيم تا به‌اين نكته برسيم كه

ويترين مجازي كسب و كار شما ، تارنما شما خواهد بود.

جذابيت اين ويترين مجازي، زير سر طراحي ظاهري وبسايت، رنگ هاي متناسب با خلق و خوي و خوش مخاطبان، نمايش اجناس فروشگاهي، سيرتكامل نگارش محتوا و مقاله‌ها مي باشد كه به صورت كلي، يك چشم انداز وسوسه كننده براي مخاطب شما تدارك خواهد روءيت كرد.

شما به عنوان مالك اين دكان مجازي، چه پيشنهاداتي براي جذب مشتري خود داريد؟ اين را به خيال و خاطر بسپاريد كه مخاطب به محض ورود به سايت شما، مي بايست زير تاثير ظاهر وبسايت قرار بگيرد تا در قدم‌هاي بعدي به مشتري شما تبديل شود؛ به‌دنبال، مخاطبي كه ذيل تاثير ويترين شما قرار بگيرد، صرفا در شرايطي كه مشتري با مسئوليت شما خواهد شد كه اجناس و خدمات شما اثرگذار و كاربردي باشد. در واقع در مرحله بعد، منوها، گونه بندي مطالب و دسته محتواست كه اهميت پيدا مي نمايد.

تعريف باز طراحي وب سايت : باز ساخت وب سايت، يعني تغيير‌و تحول پروسه عادي و گذشته وبسايت و تغيير نما و محتواي تارنما.

بعداز رونق به دست آوردن كسب و كارتان در يك فروشگاه چه اتفاقي مي‌ افتد؟ شما با اشراف كامل بر كردار مشتريان خود و اطلاع دقيق از بازار مورد نظر، كسب و كار خود را ارتقا داده و قدم جديدي در ميدان رقابت برميداريد. اين مورد، دقيقا مصداق بارز «باز طراحي وب سايت» است كه پس از مدتي، براي كسب و كارهاي اينترنتي واجب مي‌شود.

در چهار قدم مي‌توانيد يك باز طراحي مفيد براي سايتتان داشته باشيد. پيرو اين نوشته‌علمي وينتو اين قدم ها را با هم برميداريم.

 

قدم نخستين: نيازسنجي
قبل از اقدام به باز ساخت وب سايت ، مي بايست پاسخ قانع كننده‌اي براي سوال زير داشته باشد:

آيا وبسايت من نياز به باز طراحي دارااست؟ درصورتي كه پاسخ مثبت است، چرا و به چه ادله؟

براي اين كه پاسخ درستي براي اين سوال داشته باشيد، مي بايست نگاه ريشه‌اي به موضوع بيندازيد. گذشته از هرچيز اين حقيقت را بپذيريد كه «اين تو بميري از آن تو بميري ها نيست!»
در واقع باز طراحي وب سايت طاقت فرسا تر از آن چيزي مي باشد كه در ذهن تصور مي‌كنيد به دليل آنكه سئوي تارنما، نام‌و‌نشان برند و نياز كاربر را تحت تاثير قرار مي‌دهد. در حالتي‌كه جواب دندان شكني به سوال بالا داشتيد، بسم الله بگوييد و كلنگ باز طراحي را بزنيد در غير اين رخ، درانتظار بمانيد كه پاسخ ريشه‌اي و قانع كننده‌اي براي اين سوال پيدا فرمائيد.
درين مسير، جواب هاي ذيل ميتوانند جواب هاي قانع كننده به حساب بيايند ، به نوعي به نيازسنجي باز ساخت وب سايت كمك كنند.

1- آيا تارنما شما ماجرا سراي نه براي برندش نيست؟
مجموعه فعاليت هاي وب سايت شما، هويت و اهداف برند را گزينش مي كند. البته آيا طراحي فعلي تارنما، در انتقال اين مفاهيم موفق بوده مي باشد؟
در واقع در حالتي كه Brand Voice شما فرآيند برد آميزي نداشته است، بهتر است براي باز طراحي سايت تعلل نكنيد. در ادامه زباني باشيد كه هويت برند شمارا سليس تر به گوش مخاطب برساند.

2- آيا مخاطبان در وبسايت، به نتيجه دلخواه نميرسند؟
براي كشف اين گزينه دو خط مش پيش رو داريد؛ يا خود را جاي مخاطب بگذاريد و صادقانه وبسايت خود را گزينه انتقاد قرار دهيد، يا فيدبك هاي ارسالي از جانب كاربران را غنيمت شمرده و به عنوان سرنخ حفظ نماييد. سهولت دسترسي به بخش هاي مختلف، موءثر بودن محتواهاي ارائه شده و شفافيت كافي از گزاره مواردي است كه در‌اين نگاه منتقدانه بايستي پايين ذره بين قرار بگيرد. يعني «تجربه كاربري» وبسايت خود را آيتم بازنگري قرار دهيد. آيا زماني كاربر صفحه مورد نظر شما را مطالعه كرد ميتواند براحتي بقيه نيازهاي خود را نيز در وب سايت شما رفع كند. بنوعي چرخيدن كاربر در وبسايت شما به سهولت ممكن شده است. اگر خير ، بي ترديد رفع اين مشكل را در حق اولويت طراحي دوباره تارنما خود قرار دهيد.

فقط مولفه اي در باز طراحي تارنما نقش كليدي دارد، كسب رضايت كاربر مي باشد و لا به لا غير!

3- آيا همگام با استانداردهاي روز تكان نكرده ايد ؟
نه صرفا استانداردهاي طراحي وب سايت بلكه تمام المان هاي موجود در دنياي تكنولوژي بر محوريت مشتري مداري، به طور دائم در درحال حاضر تغيير‌و تحول اند. اين تغيير‌و تحول با چنان شتابي پيش مي‌رود كه ممكن مي باشد سايت شما در سال آينده تماما از مقام خارج باشد!

البته تغيير ذوق و سليقه كاربران هم در‌اين گزينه بي تاثير نيست!
كاربران شما فقط وبسايت شما‌را نميبينند. بلكه استانداردهاي روز طراحي ، ذوق و سليقه مخاطبان را زير تاثير قرار داده و مخاطب در كسري از ثانيه سايت شما را با سايتهايي كه در ذهن دارد مقايسه مي كند

در‌صورتي‌كه وبسايت شما كماكان بر اساس پلتفرم هاي قديمي در هم اكنون فعاليت است، هرچه سريع تر براي باز طراحي آن اقدام فرماييد به دليل آنكه خروج از گردونه رقابت در كمين شماست!

4- ريسپانسيو!
در صورتي‌كه تارنما شما ريسپانسيو نيست، بايد فاتحه كسب و عمل جازي خود را بخوانيد به دليل آن كه حجم قابل توجهي از ورودي وب سايت شما به وسيله كاربراني است كه از مرورگر موبايل خود استعمال مي‌كنند.

ريسپانسيو نبودن تارنما مثل اين است كه چشم شما در نور ضعيف، همان عملكردي را پيش بگيرد كه در زير نوروفروغ آفتاب داشته مي باشد! همين قدر عجيب و فاجعه بار!

در حالتي كه وب سايت شما تداركات لازم براي ميزباني از كاربراني كه با موبايل هوشمند به تارنما شما ورود ميكنند را نداشته باشد، بهتر است خود را شكست خورده در اين ميدان نزاع بدانيد. البته يك روش فرار و گريز وجود دارد كه آن هم: با باز طراحي سايت در سريع ترين بعد از ظهر ممكن است!

5- كاهش چشمگير نرخ تبديل مشتري (Conversion Rate)
در‌صورتي‌كه وبسايت شما در خصوص ها بالا به خير عمل كرده و نقصي ندارد اما Conversion Rate پاييني دارد، صد رد صد روايت از يك جاي ديگري آب مي‌خورد. در واقع در شرايطي‌كه كاربر وارد سايت شما شود اما اكشن مايحتاج شما (خريد، دانلود، كليك و…) انجام ندهد، به مرور با كاهش نرخ Conversion Rate مواجه ميشويد.
درصورتي كه اين نرخ اين به طور مستمر فرايند كاهشي داشت، بهتر است فارغ از فوت وقت اقدام به باز ساخت سايت خود نمائيد.

 

قدم دوم: ريشه يابي مشكلات وب سايت
در شرايطي كه يك مغازه بعد از گذشت بعد از ظهر طولاني، فروش دندان گيري نداشته باشد چه بايد كرد؟ راه حل چه مي باشد؟ يا بايد محصول ها فروشگاهي خود را تغيير دهيد، يا قدمي در سمت و سوي بهبود ارائه خدمات بردارد.

شرايط وب سايت هم دقيقا به همين صورت است؛ هنگامي كه ريشه يابي خطاها به اتمام رسيد، مي توانيد با باز طراحي سايت مرهم و دواي دردي براي شمكلات خود بيابيد.

براي تحليل وضعيت و مشكلات فعلي تارنما، سه فاكتور تحت حق اولويت شماست:

تعداد صفحه ها سايت
ساخت وب سايت
اندازه فونت سايز
سرعت بارگزاري
كيفيت تصاوير
گرافيك بكار رفته
اما تحليل و بررسي سايت، به همين راحتي‌ها نخواهد بود. بررسي و غربال يك وبسايت نيازمند ابزارهايي همچون Google Analytics و Google Search Console كه كاملا مسلط به خوي كاربر مي باشد.


برچسب: طراحي سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۸:۰۴ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

شناخت با شورت كدهاي وردپرس

طراحي سايت 


آشنايي با شورت كدهاي وردپرس و شيوه ي انجام آن


از دوران انتشار وردپرس (سال ۲۰۰۳) تاكنون با وجود انتشار سيستم‌هاي رئيس محتواي پيشرفته و كارآمد، وردپرس از داراي اسم و رسم‌ترين و محبوب‌ترين CMS‌هاي گزينه استفاده كاربران بوده است. يقيناً محافظت چنين محبوبيت و كاربردپذيري‌ مستلزم وجود مجموعه نگه‌داري بسيار فن‌اي ميباشد. تيمي كه بتواند آپشن‌ها و ويژگي‌هاي ما يحتاج كاربران را درست در حين مناسب ارائه دهد تا تمام كاربران اعم از توسعه‌دهندگان و يا حتي كاربران عادي كه در مورد IT فعاليتي ندارند به سادگي بتوانند از اين آپشن‌ها استفاده كنند.

يكي اين آپشن‌هاي پركاربرد و بسيار اثرگذار Shortcode و يا كد كوتاه مي‌باشد.

طراحي وب سايت

Shortcode چه است؟
شورت كد يا كدهاي كوتاه وردپرس در واقع قابليتي مي باشد كه توسط‌ي آن كاربران مي توانند يك آپشن خاص را به وب‌وبسايت وردپرس خود بيش تر كنند. اصلا مهم نيست كه شما به عنوان كاربر از روش كدنويسي اطلاع داشته باشيد يا خير. يكي از بهترين ويژگي‌هاي Shortcode يا كدهاي كوتاه وردپرس سادگي و آساني به كارگيري از آن ميباشد.

كاربردها و طرز استفاده از Shortcode
شورت كد يا كدهاي كوتاه وردپرس امكان افزودن فايل يا ايجاد يك شي و آپشن را درصورتي به وب‌سايت اضافه مينمايد كه نياز به نوشتن صرفا يك عبارت هست. در موقعيت معمول براي افزودن چنين قابليتي لازم مي باشد ضمن برخورداري از مهارت كدنويسي، يك‌سري خط كد نوشته شود.

از كدهاي كوتاه مي‌اقتدار در نوشته‌ها (Posts)، صفحه‌ها (Pages) و ابزارك‌ها (Widgets) بهره مند شد. براي مثال فرض نمائيد در بخشي از برگه يا ويجت وبسايت وردپرسي خود قصد افزودن ويديو داريد، كافي ميباشد عبارت ذيل را در آن بخش قرار دهيد:

 


شورت كد كليپ و همچنين ساير شورت كدها امكان افزودن Attribute هم دارا‌هستند. براي مثال در حالتي كه قصد داريد ويدئويي در مسيري اجرا شود، كافيست اتريبيوت src را به آن طولاني تر فرماييد تا مسيردهي صورت بپذيرد:


نمايشگر ويديو
Media error: Format(s) not supported or source(s) not foundDownload File: http://path-to-video.mp4/?_=2

00:00
00:00

 


وردپرس به شرايط پيش‌فرض داراي اين ابزار توانا داخلي يعني Shortcode ميباشد. شورت كدهاي وردپرس انواع متفاوت دارند و مي‌توانند به نيازهاي متفاوت پاسخ دهند. براي مثال شورت كدها شامل صدا، توضيحات تصوير (Caption)، گالري تصاوير، پلي ليست، كدهاي Embed و ويدئو ميباشد. همچنين مي‌اقتدار انواع ديگر كدهاي كوتاه را با پلاگيني نظير پلاگين حاذق Shortcode API و Shortcodes Ultimate به وبسايت وردپرسي خاطر نشان كرد.


برچسب: طراحي سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۶:۳۸ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

خصوصيت هاي حساس در پباده سازي وبسايت فروشگاهي ويژگي

طراحي سايت  خصوصيت
هاي حساس در پباده سازي وبسايت فروشگاهي ويژگي
هاي مهم در طراحي وب سايت و قالب فروشگاهي چه چيزهايي مي باشد؟ طراحي وب سايت فروشگاهي و يا قالبهاي فروشگاهي وردپرس و يا هرگونه فروش فرآورده فعلا از پرطرفدارترين قالب هايي كه ميباشد كه مشتريان در پي آن هستند و مي خواهند از اين طريق كسب درآمد داشته باشند . البته بايستي مطلع بود كه طراحي اين قبيل قالب ها در وردپرس اصول و استانداردهاي خود را دارااست كه بايد در حق تقدم قرار بگيرند تا بتوانيد سايتي عالي و پر بازديد و درآمدزا داشته باشيد كه اين دستور به جذب كاربر و مشتري اكثر براي شما ختم خواهد شد . در اين متن به مواقعي كه حس كرديم مي بايست بي ترديد در ساخت سايت فروشگاهي لحاظ شود مي پردازيم . طراحي وب سايت

محتواي بي نياز : در پباده سازي يك تارنما فروشگاهي خوب ارائه ي يك راهكار محتواي مناسب با سايت ميباشد به صورتي كه اوليه به جاي ارائه كالا، اطلاعات فرآورده را ارائه مي دهيم . اين كار در پيروزي وب سايت تاثير بخش اعظمي داراست . افزونه هاي جانبي وردپرس مانند WordPress seo امداد متعددي به شما ميكند .

رابط كاربري عالي : در طراحي يك وبسايت خوب فروش فرآورده و كالا، ارائه ي يك رابط كاربري مطلوب ميباشد به نحوي كه استفاده كننده به راحتي بتواند با آن رابطه برقرار نمايد و يك تجربه ي كاربري عالي بدست آورد . اين كار منجر مي گردد تا كاربر در بازديد دوباره از سايت شما ترغيب شده و حتي كاربران ديگر را هم به بازديد از سايت شما دعوت كند . گونه بندي توليد ها يكي‌از كارهايي ميباشد كه به كاربر بازديد كننده از تارنما شما ياري مي نمايد تا سهل تر و پر سرعت خيس به كالا مورد حيث خويش دسترسي پيدا نمايد .

خصوصيت
هاي سايت فروشگاهي
نمايش و دكورا سيون محصول ها : در پباده سازي يك قالب فروشگاهي و وب سايت فروش كالا، خوب به اكران گذاشتن توليدها در ورقه ي اصلي سايت در قالب دوست داستني ترين توليدات، جديدترين توليد ها، پربازديدترين توليد ها و … يك امر حتمي است . اين فعاليت سبب ساز ميشود تا استفاده كننده بازديد كننده با توليدات شما راحتتر و خوبتر آشنا شود و بتواند آسوده تر گزينش كند .

بروزآوري مطالب تارنما : در مدير اين جور وبسايت ها ميباشد، هر يك‌سري كه رئيس يك وب سايت فروشگاهي با وردپرس فراوان راحت ميباشد و دغدغه ي كمتري دارد اما ممكن است لازم باشد كه هر روز چه براي بها توليدات و چه براي خود كالاها و تغييرات مربوطه به آن‌ها بروزرساني در حيث گرفته شود . يعني دائما مطالب و محصولات را آپ تو ديت نگه داريد . بخصوص قيمت آن ها .

تصاوير و توضيحات : ارائه ي تصاوير و توضيحات بي نقص ياروهمدم با ذكر نقاط قوت و ضعف براي توليد ها متفاوت هم براي جذب مشتري دوچندان تاثيرگذار ميباشد . مدام يك عكس از كالاي متبوع در كنار توضيحات ان روي استفاده كننده تاثير زيادي داراست . وبسايت ديجي فرآورده اين كار را به شايسته ترين نحو انجام داده ميباشد .

سبد خريد : گذاشتن آيتم اضافه كردن به سبد خريد در كنار هر محصول و همچنين وجود جعبه جستجو از ويژگي هاي با اهميت يك وبسايت فروشگاهي خوب به شمار مي رود . چرا‌كه كاربر مي بايست مال خويش را در اسرع وقت به سبد خريد خود طولاني تر كند سواي هيچ زحمتي؛ در موضوع جعبه كاوش نيز استفاده كننده مي بايست بتواند هر لحظه كه خواست كالاي گزينه نظرش را جستجو كرده و شايسته ترين گزينه را به دلخواه خودش تعيين كند .


برچسب: طراحي سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۵۴:۵۹ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

بوت استرپ چه چيزي است؟

طراحي سايت ساخت وب سايت با بوت استرپ مزيت هاي بسياري فراواني داراست ازجمله جذب مخاطبان فراوان از طريق تلفن همراه هاي هوشمند و تبلت مي‌باشد. بوت استرپ بصورت كلي يك فريم ورك است كه شما مي توانيد براي ريسپانسيو وب سايت از آن به كار گيري فرماييد. در اين نوشته‌ي علمي شمارا با مزيت هاي ساخت سايت با بوت استرپ بيش تر آشنا خواهيد شد .


در پيشين افراد براي تحقيق در باب موضوعي يگانه و يا كشف كردن سوال هاي احتمالي خود، به سمت كامپيوترهاي خود ‌مي‌رفتند و با به كارگيري از اينترنت و با متوسل شدن به موتورهاي جستجو سعي در پيدا كردن جواب مناسب داشتند. البته امروزه با وجود گوشي‌هاي هوشمند، تبلت‌ها و حتي تلويزيون‌هاي هوشمند، استعمال از اينترنت و جستجو در موتورهاي جستجو گسترده‌تر شده است. كاربران انتظار دارا‌هستند سايتي كه در گوشي و تبلت خود بازديد مي كنند، نمايشي مشابه به آنچه در كامپيوتر و لپ تاپ مي بينند داشته باشد.

طراحي سايت
سايت طراحي شده ‌قادر است مخاطبان متفاوتي داشته باشد. بعضي از اين مخاطبان ترجيح ‌مي دهند محتواي تارنما‌ها را در كامپيوتر و لپ تاپ‌هاي خود بازديد كنند و بعضي عشق و علاقه‌مند به استفاده از وب‌سايت‌ها در موبايل‌هاي هوشمند خود مي‌باشند. لذا ساخت وب سايت مي بايست به گونه‌اي باشد كه نمايش سايت در هر دستگاهي به شكلي صحيح انجام شده تا هر سيرتكامل مخاطبي را مجذوب خود كند. براي نمايش صحيح وب سايت‌ها در دستگاه‌هاي گوناگون از گزاره تلفن‌هاي هوشمند، تبلت و كامپيوتر و حتي تلويزيون‌هاي هوشمند از تكنولوژي ريسپانسيو و يا عكس العمل گرايي استعمال ‌مي گردد.

سفارش وب راز: bootstrap و كاربرد آن


بوت استرپ چيست - طراحي سايت با بوت استرپ

Bootstrap در حقيقت كادر ووركي هست كه از سه گويش HTML ، CSS ، JQuery ‌تشكيل شده مي باشد. در ابتدا لازم ميباشد توضيحي مختصر درباره هر كدام از اين زبان‌ها داده شود. ‌HTML ‌براي ساختار و قالب محتوا استعمال ‌مي شود. CSS ‌جهت فيس دادن به ساختارهاي ايجاد شده در HTML ‌به كارگيري مي گردد و سبب ‌مي شود وبسايت طراحي شده ظاهر مناسب و بهتري داشته باشد. همچنين JQuery ‌براي اضافه كردن امكانات و وظايف اضافه در سايت كاربرد دارد. اينك بوت استرپ با دارا بودن هر سه لهجه، بستري مناسب را براي طراحي يك تارنما بدون نقص و واكنشگرا در اختيار طراحان سايت قرار داده است. طراحان وب با استعمال از بوت استرپ نيازي به نوشتن كدهاي پيچيده و طولاني نداشته و ‌مي‌توانند از كدهاي موجود كه از پيشين آماده شده‌اند استعمال كنند. همچنين آماده آوردن فضايي عادي براي طراحي وب سايت براي كساني كه دستكم با HTML ‌و ‌CSS ‌آشنايي دارا هستند از مزاياي بوت استرپ ‌ميباشد. در كنار تما‌مي‌اين مورد ها، طراحي با بوت استرپ قابليت و امكان تفكيك بخش‌هاي متعدد تارنما جهت افزودن كدها را فراهم آورده ميباشد.
بوت استرپ به طور كامل open source ‌بوده و قابليت باصرفه‌سازي دارااست. همچنين در هنگام نصب ‌مي‌قدرت آن را به موقعيت به طور كامل سفارشي نصب كرد و با كاهش حجم موارد قابل نصب، از حجم پاياني آن معدود كرد.
در نهايت ‌مي‌قدرت به سازگار بودن وب‌وبسايت‌هاي طراحي شده با بوت استرپ با كليه مرورگرها از جمله Firefox ، chrome ، safari، IE و … اشاره نمود.
علاوه بر مزايايي كه از بوت استرپ گفته شد، بهتر ميباشد از معايب آن نيز گفته شود. فايل‌هاي توليد شده با بوت استرپ داراي حجم زيادي ميباشد. هرچند برنامه نويس ها با تجربه كافي ‌ميتوانند با حذف برخي از كدها، از حجم پوشه‌ها بكاهند ولي افراد آماتور قدرتمند به نادر كردم حجم نسبي اين پوشه‌ها نخواهند بود. همچنين برخي از تركيب بندي‌ها در بوت استرپ كمي پيچيده بوده و ريسپانسيو كردن بخش‌هايي از سايت مانند جدول‌ها به دليل ساختار شبكه اي مشقت بار ‌ميباشد.


برچسب: طراحي سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۲۴:۴۰ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

مزرعه لينك چيست؟ چقدر در مورد Link Farm اطلاعات داريد؟

طراحي سايت 


بهينه سازي چه مي‌باشد؟ بي آلايش‌خيس از چيزي ميباشد كه فكر‌ميكنيد.

seo يا اين كه با صرفه‌سازي براي موتورهاي كاوش به تيم‌ي عمل‌هايي گفته مي گردد كه شما براي بالا بردن درجه وبسايت خويش در موتورهاي كاوش انجام مي‌دهيد.

شما هنگامي يك واژه و كلمه يا اين كه سوال و يا اين كه اصطلاح را در موتور جستجويي نظير گوگل سرچ مي كنيد، لينك و پيوند‌هايي مربوط به مسئله شما به ترتيب رابطه و جايگاه‌ي وبسايت به شما نشان داده مي شود. در واقعيت بهينه سازي فرآيند رابطه با اشخاصي ميباشد كه موضوعات مدنظر شما‌را سرچ مينمايند و شما با بهينه سازي ميتوانيد خويش را در صفحه ها نخستين گوگل به مخاطب عرضه نمائيد.

seo واحد سنجش ترافيك تارنما شمارا ارتقاء ميدهد و در‌صورتي‌كه توليد ها و يا اين كه خدماتي را در سايت خويش عرضه مي كنيد اشخاص ميتوانند از روش گوگل تارنما شمارا پيدا نمايند. بهينه سازي بر دو دسته فرنگي و داخلي مي‌ّباشد كه‌اين دو در جزئيات با هم تفاوت دارا هستند البته انگيزه اصلي آنان يكي از ميباشد: سئو تارنما و كسب ترافيك بيش تر و مرتبه‌ي بهتر در موتورهاي كاوش.

سايت‌ها چه‌گونه در موتورهاي كاوش ظواهر ميگردند؟
محتواي عالي و پيوند‌هاي كه اشخاص متفاوت در كانال‌هاي اجتماعي و يا اين كه سايت‌هاي ديگر از سايت شما قرار ميدهند (اصطلاحا بك پيوند گفته مي‌گردد) سيگنال‌هايي براي موتورهاي كاوش محسوب ميگردند كه وب سايت شما‌را جذاب و كار كشته تلقي نمايند. موتورهاي كاوش نظير گوگل همت دارا هستند شايسته ترين و داراي ارتباط‌ترين نتيجه ها را به اشخاص نشان دهند. پس در صورتي سايت شما محتوايي باارزش دارااست مسلما گوگل قدر آن را خواهد دانست و شما‌را به مخاطبان مطالب موردنظر معرفي خواهد كرد.

گوگل سايت‌ها را چه‌طور درجه‌بندي مينمايد؟
صفحه هاي گران بها و اصطلاحا با اتوريتي بالا در بالا فهرست گوگل نشان داده ميشوند. اين صفحه هاي از نگاه گوگل با ارزش مي‌باشند و آنان را فراتر از ساير صفحه هاي و وب سايت‌ها نشان ميدهد. محتوايي كه باارزش باشد و اشخاص را زير تاثير قرار دهد و به قسم داراي اسم و رسم داراي منفعت باشد و به طور اصولي و با كليدواژه‌هاي داراي اعتبار seo گرديده باشد شايسته ترين درجه را در گوگل كسب مي نمايند.

اين محتواي گرانبها در حالتي‌كه در وب لاگ‌هاي ديگر و يا اين كه كانال‌هاي اجتماعي بوسيله اشخاص گوناگون به اشتراك نهاده شود واحد سنجش محبوبيت و مرتبه‌بندي آن‌ هم اضافه و بيش تر ميشود. كلاً المان‌هاي مختلفي در كنار هم و در رابطه مفيد با هم در مرتبه‌بندي گوگل و بقيه موتورهاي كاوش تاثير دارا هستند.

در شرايطي كه وب سايت شما در صفحه ها گوگل چشم نميشود و يا اين كه به اصطلاح درست آن ايندكس نميشود يقينا ايراداتي در اصول seo و پباده سازي سايت شما موجود هست كه مي بايست آن ها را برطرف نمائيد و مجددا مبادرت به ايجاد محتواي گرانبها نمائيد.

3 گام معمولي براي بالا بردن جايگاه وب سايت در گوگل
گام نخستين: محتواي ديدني و با فايده و با كليدواژه‌ها و عباراتي كه بيش تر در گوگل كاوش ميشوند در مورد و منطقه‌ي كاري خويش ايجاد نماييد و منتشر فرماييد.
گام دوم: قابليت اشتراك گذاري شل پست ‌ها و مطالب را در چنگ اشخاص قرار دهيد.
گام سوم: اين فعاليت را به طور مداوم و پيوسته انجام دهيد.
اين سه گام اساسي و بي آلايش ميتواند با اعتنا به دسته عمل تارنما شما در بازه دوره خاصي درجه‌ي شمارا در موتورهاي كاوش بهبود ببخشد و ياري دهد تا در صفحه ها نخستين گوگل و موتورهاي كاوش چشم گرديد. سود تصاحب كردن از محتواي با فايده و بهينه سازي گرديده هنگامي كاركرد خواهد داشت كه شما مقدمات معرفي وب سايت خويش به موتورهاي كاوش را كاملا مهيا كرده باشيد.

ابزارهاي مختلفي براي seo وجود دارا هستند كه سئوكاران از آن ها استعمال مي نمايند تا شايسته ترين فيض را در هنگامي كمتر بگيرند. اما بهينه سازي تنها به محتوا و طرز‌ي نوشتار آن و به كار گيري از كليدواژه‌ها داراي ارتباط وجود ندارد، بهينه سازي تكنيكال و seo لوكال كه كه هر مورد حالت و قانون ها يگانه خويش را دارا‌هستند از جور تجربه‌ي كاربري وب سايت گرفته تا نقشه تارنما و مواقعي از اين دست را در بر مي گيرد كه اشخاصي كه در عمل seo عمل دارا هستند بدين مورد ها مسلط مي باشند.

آيا بهينه سازي براي تمام سايت‌ها ضروري ميباشد؟
گوگل مهره‌ي بسيار مهمي در تجارت آنلاين محسوب مي‌شود و تارنما‌هايي كه مال يا اين كه خدماتي براي فروش دارا هستند از گوگل به كار گيري مي نمايند تا بيش تر چشم شوند و بيش تر فروش داشته باشند. اكنون كمپاني‌ها بسيار متعلق به گوگل مي باشند و رقابت بر رمز بيش تر چشم شدن در گوگل به نقط ي اوج خويش رسيده ميباشد. در صورتي انگيزه شما از حضور در فضاي آنلاين چشم شدن و جستن مخاطبان مي باشد بهينه سازي جزو الزامات و واجبات فعاليت شما مي باشد.

توده بندي
بهينه سازي به معناي سئو و بهبود صفحه ها اينترنت در موتورهاي كاوش هست. اين عمل با ابزارها و طريق‌هاي خاصي انجام مي شود. براي اينكه وب سايت و در مقياس بزرگتر كسب و فعاليت شما در دنياي آنلاين اضافه چشم شود بايستي بر روي بهينه سازي تمركز فرماييد و كارايي فرمائيد به طور اصولي وب سايت خويش در موتورهاي كاوش seo فرماييد.


برچسب: طراحي سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۴:۴۵ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)