مرجع مقالات رسمی طراحی سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت .

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت

پروژه های جانبی برگزیدگان طراحان اینترنت


برای همگی ما لازم می باشد غیر از عمل اصلی، فعالیتی مانند یک سرگرمی یا این که پروژه جانبی داشته باشیم تا خلاقیت و هدف را در ما پر‌نور نگه دارااست. شما بدون چاره نیستید پس از ساعت کاری همچنان روی مهارت‌های ساخت وب سایت اتوماتیک نمایید. در نوشته‌ی‌علمی امروز لیداوب، فهرستی از یک‌سری طراح برتر اینترنت و پروژه‌های جانبی آن‌ه ...

طراحی سایت

شما بدون چاره نیستید پس از ساعت کاری همچنان روی مهارت‌های ساخت وب سایت اتومات نمائید. در نوشته‌ی علمی امروز لیداوب، فهرستی از چندین طراح برتر اینترنت و پروژه‌های جانبی آنها را برای شما فراهم کرده‌ایم که برخی از آنان به پیروزی دیده‌گیری دست پیدا کرده و درآمد فوق العاده‌ای را قسمت خویش کرده‌اند. می توانید از این ایده‌ها الهام گرفته و شما نیز پروژه خویش استارت فرمائید.

۱. Davey Heuser- IconJar
پروژه های جانبی برگزیدگان طراحان اینترنت

دیوی هیوسر یک طراح وب سایت هلندی هست که روی پروژه‌های رشته‌ای عمل می نماید. وی طراح ارشد وبسایت Sketch هم بوده میباشد البته طی چندین سال قبل، در تایم ها فراغت خویش به همپا کورتیس هارد، IconJar را فعال‌ساز‌ی کرده‌اند که یک نرم افزار مک میباشد که آیکون‌های شخص را سازماندهی می‌نماید. این نرم افزار بوسیله شرکت‌های بزرگی مانند گوگل، مایکروسافت و اسپاتیفای به فعالیت برده شده‌است.

۲. Dan Petty – Epicurrance and Freelance TV
پروژه های جانبی برگزیدگان طراحان اینترنت

دان پرتی به علت سبک پباده سازی خلاقانه خویش یکی‌از برگزیدگان‌های صنعت ساخت وب سایت میباشد . طی یکسری سال قبلی وی یک همایش خلاقانه به اسم Epicurrance را مدیر می نماید. وی در سال ۲۰۱۷، یک سریال مستند راجع‌به فریلنسرهای برنده به اسم Freelance TV راه‌اندازی کرد.

۳. Laura Kalbag – Accessibility for Everyone
پروژه های جانبی برگزیدگان طراحان اینترنت

لائورا کالبرگ یک طراح بریتانیایی می باشد که در سوئد معاش میکند. وی به پباده سازی‌های اخلاقی، تمامی گیر و دسترسی پذیری عشق دارااست. وی با A Book Part برای تایپ کردن درباره ی پیاده سازی دسترسی پذیری در مراحل پباده سازی برای تولید تجربه کاربری (UX) بهتر برای همگی، همیاری نموده است. این کتاب Accessibility for Everone اسم داراست.

۴. Frank Chimaro – The Shape of Design
پروژه های جانبی برگزیدگان طراحان اینترنت

فرانک چیمارو یک طراح نیویورکی هست که در سال ۲۰۱۷ کتابی به اسم The Shape of Design منتشر کرد. این کتابچه راجع به پباده سازی برای بقیه افراد هست که فرانک امید می نماید، ای کاش هنگامی که خودش استارت به پباده سازی کرده بود می‌توانست یک کتاب مانند آن را داشته باشد. این کتاب تحسین‌های متعددی را برانگیخت و از تکنیک‌های آن در سراسر عالم استعمال شد.

۵. Helen Tran – A Different Way to Run Internship
پروژه های جانبی برگزیدگان طراحان اینترنت

هلن تران یک طراح کانادایی هست که در تورنتو معاش می نماید. وی سال ها طراح ارشد Shopify بوده هست. هلن یک مطالعه موردی بی نقص و جامع درباره ی شیوه مدیر عصر کارآموزی منتشر نموده است. در‌این کتاب بیان شده میباشد که طراحان چه گونه اشتباهات مرتبط با یادگرفتن طراحان فن‌ای را به نحوه ای کارامد رئیس می‌نمایند.

۶. Paul Jarvis – The Sunday Dispatch
پروژه های جانبی برگزیدگان طراحان اینترنت

پائول ژارویس یک طراح فریلنسر اهل ونکوور کانادا میباشد وی بیش تر از ۲۰ سال به حالت فریلنسر کارکرده هست و پروژه‌های جانبی مختلفی داراست مشتمل بر یک خبر نامه محلی به اسم The Sunday Dispatch. وی یک‌سری کتاب منتشر کرده و عصر‌های آموزشی فراوانی مانند Creative Class منتشر نموده است که طی آن طریق تبدیل شدن به یک فریلنسر رشته‌ای را یادگرفتن می دهد. یکی از دیگر پروژه‌های وی Chimp Essentials می باشد که روش استعمال کارامد از MailChimp را فراگیری می دهد.

۷. Julie Zhou – The Looking Glass
پروژه های جانبی برگزیدگان طراحان اینترنت

جولی ژو یک کدام از طراحان ارشد در فیسبوک هست. طی یکسری سال قبلی، وی به جهت نوشته هایش آوازه متعددی در جامعه طراحان اینترنت کسب نموده است. وی از دوران‌ها پیشین آغاز به تایپ کردن مقاله ها هفتگی راجع‌به پباده سازی، طریق سال محصول ها فوق العاده و چگونگی حل خلل کرد. وی در حال حاضر بیش تر از ۲۰۰ هزار دنبال کننده در Medium داراست. فهرست آدرس اینترنتی وی the Looking Glass اسم داشته و هر هفته مقاله ها جدیدی برای شما ارسال مینماید.


برچسب: طراحی سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۵۱:۴۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

وبسایت‌های فروشگاهی ارزان


وبسایت‌های فروشگاهی ارزان آیا حقیقتا چیز خیر و خوبی هست و یا این که نه؟
حقیقت در‌این می‌باشد کسب و فعالیت ما برای اینکه بخواهد از دکان اینترنتی به کارگیری نماید و ساخت سایت فروشگاهی را داخل خویش داشته باشد به دو مدل تقسیم میگردد:

طراحی سایت

یا این که ذاتا یک بیزینس می‌باشد که موجود است و کسب و فعالیت سنتی می‌باشد که از پیش وجود داشته که یک مغازه به حالت فیزیکی داشته می‌باشد و یا این که سعی سنتی خویش را داشته می باشد و امروز قصد داراست به خویش قابلیت و امکان تاچ پوینت و یا این که نقطه تماس مغازه آنلاین را بیافزاید
یا این که یک کسب و کاری هست که از شالوده به عبارتی دکان آنلاین می باشد مثلا فروشگاهی مانند دیجی محصول خویش در واقع یک پلتفرم میباشد و در‌حالتی که آن را حذف فرمایید و نباشد دیگر این کسب و عمل وجود فرنگی نخواهد داشت.
البته بخش اعظمی از کسب و شغل های به عنوان مثال قنادی‌هایی که در درحال حاضر دارا هستند دلیوری آنلاین می گذارند اگرکه وب سایت آنلاین آنها حذف شود قنادی آن‌ها در رمز جای خویش محفوظ باقی میماند و به فعالیت خویش ادامه میدهند سفارش ما این می باشد که در شرایطی‌که کسب و فعالیت شما، پلتفرم شما، کل معاش شما به عبارتی مغازه آنلاین می باشد به ساخت سایت فروشگاهی ارزان حتی یک دقیقه تفکر نکنید.

چون به هر هم اکنون پیچیدگی‌ها و ظرائفی که یک کسب و فعالیت بایستی داشته باشد را بهتر هست به صورت ماهر و با طراحی وب سایت فروشگاهی ماهر پیش ببرید.

چنانچه کسب و فعالیت شما یک کسب و فعالیت سنتی هست که موجود هست و برای ارتقاء بضاعت و توان و ارتقاء اثرگذاری شما قصد دارید نقطه تماس دکان آنلاین را نیز به نقطه تماس‌های قبل خویش بیافزاید اینجا می‌باشد که ساخت سایت فروشگاهی ارزان میتواند به شما تا حدودی در آستانه رویکرد یاری دهد.

این به شما امداد می نماید با هزینه کمتر و در طول کمتر به مغازه آنلاین خویش دست پیدا نمائید.

نقطه قوت شما وجود مغازه فیزیکی بود که دفتر ها شما می‌باشد و شما در اصلً قصد دارید به مخاطب خویش یک قابلیت رابطه بهتر دهید به‌دنبال می توانید این دکان آنلاین ای که دارید را به ندرت توسعه و گسترش دهید و به روز فرمایید و در گیر تغییر تحول فرمائید.

البته به هر اکنون شما یک کسب و فعالیت سنتی دارید و شما قصد دارید در کنار آن یک دکان آنلاین فعال‌ساز‌ی نمائید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۲۷:۳۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

فردی سازی پیغام اعتبارسنجی در HTML5


در بخش پیشین، اعتبارسنجی در html5 را معرفی کردیم و طرز به کارگیری از اتریبیوت pattern را بیان کردیم. درین بخش قصد داریم سفارشی سازی پیام اعتبارسنجی پیش فرض html5 را فراگیری دهیم.

 طراحی سایت

فردی سازی پیغام اعتبارسنجی در HTML5:
خوشبختانه نحوه هایی برای فردی سازی پیام خطای اعتبارسنجی موجود هست که یکی‌از معمولی ترین آن ها، به کارگیری از اتریبیوت title برای input اسم کاربری می‌باشد. کد تحت را در لحاظ بگیرید:

 

”Username”

 


و اینک تیتر (title) تمجید گردیده پس از پیام پیش فرض HTML5 نشان داده میشود. مطابق تصویر پایین:

سفارشی سازی پیام اعتبارسنجی پیش فرض HTML5

البته همچنان این پیام اشتباه بی نقص وجود ندارد و نیاز به روشن سازی بیشتری داراست. بعنوان نمونه در حالتی که به فیلد پست الکرونیکی که تا قبل از این تمجید کردیم نگاهی بیاندازید، پیام خطای جامع تر و بدیهی تری به استفاده کننده اکران داده شده‌است.

جایگزینی پیام پیش فرض اعتبارسنجی:
فعلا نوبت آنست که پیام پیش فرض “Please match the requested format” را با پیام دلخواه خویش جایگزین کنیم. برای انجام اینکار، نیاز به مقداری تایپ کردن کد جاوا اسکریپت داریم. در آغاز در کد پایین، یک id به input موردنظر داده ایم تا بتوانیم براحتی این المان را در جاوا-اسکریپت تعیین (select) کنیم.

 

”Username”

 


فعلا میتوانیم المان input را بوسیله کدهای جاوااسکریپت گزینش کرده و باطن متغیری بریزیم:

var input = document.getElementById('username');

تعریف و تمجید اتفاق افتاد oninvalid:
در غایت، با تعریف‌و‌تمجید کد جاوا اسکریپت ذیل، می‌توانیم پیام دلخواه خویش را بعد از محل ورود نامعتبر به استفاده کننده اکران دهیم:

input.oninvalid = function(event) {

event.target.setCustomValidity(‘Username should only contain lowercase letters. e.g. john’);

}

اتفاق افتاد oninvalid از یک آبجکت event ارث بری می‌نماید که دارنده property های مختلفی میباشد مانند target و validationMesغیر مجاز می باشدe که در نمونه بالا، بوسیله متد setCustomValidity آنرا override کرده ایم.

اینک ما کارکشته خوا هیم بود پیام دلخواه خویش را مطابق تصویر تحت به استفاده کننده اکران دهیم:

پیام دلخواه برای اعتبارسنجی HTML5

در بخش سوم، روش سفارشی سازی ظواهر پبام نمایشی به استفاده کننده در هنگام اعتبارسنجی HTML5 را یادگرفتن خوا‌هیم اعطا کرد.

»»» بخش سوم «««

روش استایل‌دهی به INPUT و پیام پیش‌فرض اعتبارسنجی آن


در بخش قبلی، طرز سفارشی سازی پیام پیش فرض اعتبارسنجی html5 را باز بینی کردیم. درین بخش چگونگی استایل دهی به input HTML5 و همینطور استایل دهی به پیام پیش فرض اعتبارسنجی را خوا‌هیم کفت.

 

استایل دهی به input HTML5:
به مراد استایل دادن به پیام های خطای مرتبط با اعتبارسنجی فرم های HTML5 و نیز خویش input ها، خوشبختانه CSS3 کلاس های سودو (pseudo class) هایی برای دارای اعتبار و یا این که نامعتبر بودن محل ورود استفاده کننده در حیث گرفته می‌باشد. بوسیله دو کلاس :valid و :invalid می شود به input موردنظر استایل مربوطه را اعمال کرد. کد ذیل را در لحاظ بگیرید:

input:invalid {

border-color: red;

}

input,

input:valid {

border-color: #ccc;

}

استعمال از pseudo-class
مواقعی که در هنگام به کار گیری از pseudo-class ها بایستی در لحاظ داشته باشیم به شرح تحت می‌باشد:

بطور پیش فرض، کلاس :valid به input های خالی نیز اعمال می‌شود یعنی محل ورود خالی بعنوان پاره ای دارای اعتبار (Valid) در حیث گرفته میگردد. مگر آنکه شما مالامال کردن آن فیلد را بوسیله تمجید اتریبیوت required اجباری نمائید.
در اینصورت در‌صورتی‌که استفاده کننده آن فیلد را خالی رها نماید کلاس :invalid روی آن input اعمال میشود و با اعتنا به کد فوق، رنگ لبه (border) قرمز رنگ میشود.

کلاس های valid و invalid بصورت آنی و فوری بر روی input ها اعمال میگردد. بدین ترتیب ویرایش زیاد استایل های آن سبب سردرگمی یوزرها خواهد شد.


برچسب: طراحی سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۵۹:۰۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

جواز طراح وب سایت


امروزه با اعتنا به نیاز مبرم کمپانی‌ها و همگی کسب و امور به داشتن اینترنت‌وبسایت، تعداد کمپانی‌ها و افراد حقیقی وواقعی ارائه دهنده سرویس ها ساخت سایت بسیار زیاد شده‌است. این زمینه گزینش را برای کارفرمایان مشقت بار نموده است. درین نوشته ی علمی ترازو گزینش کمپانی طراحی وب سایت مطلوب را باز‌نگری میکنیم. پیرو در حالتی‌که مارا ملازمت نمائید به باز بینی این معیارهای مطلوب خوا هیم پرداخت.

طراحی سایت

1. از جواز طراح وب سایت خویش مطمئن گردید.
در صدر در میان افراد حقیقی وواقعی و حقوقی درپی کمپانی‌هایی باشید که جواز انجام ساخت سایت‌تارنما از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و یا این که شورای عالی انفورماتیک را داشته باشد. برای این دستور میتوانید به لوگوهای نصب گردیده در وب سایت کمپانی طراح مراجعه کنید، تا خیالتان بابت اعتبار کمپانی راحت باشد و به راحتی فعالیت پباده سازی خویش را به آن تیم بسپارید. با رعایت این نکته در چهره بروز هر سیرتکامل خلل علاوه بر دسترسی شل و سریع به کمپانی متبوع دارید، امکان پیگیری رسمی نیز برای شما وجود خواهد داشت.

2. سوابق کمپانی طراح وبسایت و مثال شغل های آن کمپانی را در لحاظ بگیرید.
سوابق یک کمپانی ساخت سایت نشان دهنده‌ اعتبار کمپانی، دوام آن، برد و حاصل خوب و رضایت مشتری از آن کمپانی هست. براین اساس در گزینش خویش به سوابق کمپانی متبوع دقت فرمائید. وقتی که یک کمپانی سوابق یک سری سال داراست این به‌این معناست که مشتریان راضی بالای داشته هست. طراحی وب را براساس اصول جهانی و نیاز مشتریان پیاده‌سازی نموده است. هرروزه به مشتریان چنین کمپانی‌های بیش تر خواهد شد. ماندگاری این موسسه‌ها که حق تقدم اصلی آن ها رضایت مشتریان می باشد فی مابین دیگر موسسه ها که اهمیت به مشتریان نمی‌دهند و اولیت آن ها صرفا فروش هست، اضافه خواهد بود.

3. سرویس ها بعداز فروش و پشتیبانی وب سایت را در حیث بگیرید.
پشتیبانی وبسایت به اندازه خوب و کارامد بودن طراحی وب از اهمیت بالایی برخوردار میباشد، بدون شک درباره ی طریق‌های پشتیبانی کمپانی داده ها کافی گردآوری فرمائید و در لحاظ داشته باشید هر چه ساعتها کاری کمپانی و ساعت‌های پاسخگویی به مشتریان طولانی تر باشد برای شما بهتر می‌باشد. همینطور این را باز‌بینی نمایید که دوران پاسخگویی به خطاها مشتریان چقدر هست.

4. سبد مال کمپانی را در حیث بگیرید.
اینکه ساخت سایت بر روی کدام هاست قرار میگیرد و نماینده تثبیت دامنه شما کدام کمپانی میباشد نیز از اهمیت بالایی شامل است. دقت داشته باشید که مالکیت دامنه و هاست مسلما می بایست به اسم خویش صاحبکار تثبیت گردد، تا اختیار هر سیرتکامل جابجایی و تغییر‌و تحول و تمدید در دامنه و هاست خویش را داشته باشد.
در‌صورتی‌که تثبیت دامنه، خرید هاست، ساخت وب سایت، تبلیغات و سئو تارنما شما به عهده ی یک کمپانی واحد باشد، فعالیت شما بسیار ریلکس‌خیس خواهد بود و پشتیبانی خوب و یکدست‌تری را اخذ خواهید کرد.

5. از مشورت کردن مشاوران کمپانی ساخت وب سایت کمپانی به کارگیری فرمایید.
از ایده‌ها و موعظه‌های مشاوران کارشناس برای انجام فعالیت خویش به بی آلایش ترین و کارآمدترین صورت ممکن به کار گیری فرمایید تا بتوانید یک پروژه برنده را آغاز نمایید.


برچسب: طراحی سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۲:۱۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

ساخت تارنما در سه جنبش-وب سایت سازv


قالب‌های وب سایت ساز مطلوب چه اشخاصی می باشد؟
قالب‌های وبسایت ساز اینترنت‌سر صرفا برای آن مدل از کاربرانی که فاقد علم برنامه‌نویسی میباشند پباده سازی نشده بلکه اشخاص فن‌ای و آشنا با پباده سازی‌وب سایت نیز می توانند از آن استعمال کنند، به‌این چهره که بعداز تعیین قالب دلخواه مبادرت به دستکاری آن کرده و قالب را با اعتنا به ذوق ی خودتان تغییر تحول دهید.

همینطور می توانید با به کارگیری از سیستم مدیر‌محتوای وردپرس به شکلی فن‌‌ای و بادقتی بالا به ساخت محتوا بپردازید.

بدین ترتیب می‌قدرت اظهار کرد، وب سایت‌ساز آیتم به کارگیری‌ی اشخاص متعددی می‌باشد به‌طور‌نمونه:

کسانی که نیاز به فعال سازی سریع یک تارنما دارا هستند
اشخاصی که مهارت فنی پباده سازی‌وب سایت را ندارند و با علم برنامه نویسی شناخت ندارند
آغاز‌آپ‌ها که میزان دارایی پاره ای دارا‌هستند.
اشخاصی که مایل به دستکاری و تغییر تحول تارنما خویش می باشند.
طرز سعی تارنما‌سازها
گزینش قالب(Theme) و چینش دلخواه و مطلوب با کسب‌وکار
تغییر و تحول و دستکاری در قالب انتخابی به صورت نمونه
تغییر تحول در روش چینش وبسایت
تغییر و تحول در جای عکس و متن
قابلیت و امکان تغییر تحول در فونت و رنگ متن
اضافه کردن عکس
اضافه کردن فیلم
افزودن لینک و پیوند
افزودن جدول و…
ساخت تارنما در سه جنبش-وب سایت ساز

طراحی سایت

از پیشنهاد وبسایت ساز تا طراحی وب ۳ تکان مسافت دارید:
تعیین قالب
یک اپلیکیشن وب سایت‌ساز خوب چندین متعددی قالب برای قالب‌های متفاوت وب لاگ، فروشگاهی و … دارااست. وبسایت ساز اینترنت‌سر برای هر کسب‌وکار یک قالب مخصوص دارااست

تثبیت دامنه و خصوصیات
طراحی وب
در تعیین اسم دامنه اعتنا نمایید ،مسلما اسم دامنه‌ای تعیین نمائید که نشان دهنده‌ی جور کسب‌وکارتان باشد و به کارتان ربط داشته باشد تا ذهنیتی راجع‌به کاری شما برای مخاطب‌تان ساخت شود، همینطور نگارش صحیحی داشته باشد و به خیال سپردن آن نیز ریلکس باشد تا مخاطبین تخت گاز با شما رابطه برقرار نمایند.

شما با هر ذوق و حوزه ی کاری که دارید می‌توانید از وبسایت‌ساز و اینترنت‌سر استعمال فرمایید و تغییرات منحصربه‌فرد خویش را بر روی وبسایت اعمال فرمایید و در صورتی‌که که با مشکلی مواجه شدید از پشتیبانی کمپانی اینترنت‌راز به کارگیری فرمائید.

در غایت یک تارنما جالب و فن‌ای که سرعت لود بالایی داشته باشد ، مخاطبین متعددی را به سمت کمپانی جذب می نماید و منجر سودآوری تارنما می‌گردد .پس مجال را از دست ندهید و با سه تکان مالک وبسایت دلخواه‌تان گردید.


برچسب: طراحی سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۳۸:۲۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

آیا طراحی وب با وردپرس یک تعیین مطلوب میباشد؟


آیا طراحی وب با وردپرس یک تعیین مطلوب میباشد؟
وردپرس یک سیستم مدیر محتوای دوستداشتنی هست که فی مابین طراحان وب سایت نیز ساخت وب سایت با وردپرس دوست داران متعددی پیدا نموده است. در‌این نوشته‌ی‌علمی قصد داریم معایب و مزایای وردپرس را باز‌نگری کنیم.

طراحی سایت

یک کدام از متداول‌ترین سوالاتی که در رابطه ساخت وب سایت از سمت مشتریان پرسیده می‌گردد، در رابطه گزینش گویش برنامه نویسی بوده و اینکه وبسایت آیتم نظرشان را با چه گویش و پلت فرمی پباده سازی نمایند. درین نوشته‌ی‌علمی به باز‌بینی ساخت سایت با وردپرس و بیان معایب و مزایای آن پرداخته‌ایم. وردپرس در بالا سیستمی بود که برای وب لاگ نویسی گزینه به کارگیری قرار می‌گرفت. البته ابعاد تبدیل به سیستم مدیر محتوا شد و اینک تعداد بسیار متعددی از وب سایت‌ها از این سیستم به کار گیری می‌نمایند. وردپرس با لهجه برنامه نویسی PHP مندرج و به جهت داشتن افزونه‌های متنوع، توانسته اکثری از نیازهای مشتریان را مرتفع کند. برای داشتن یک وبسایت وردپرسی بهتر میباشد از هاست‌های لینوکسی بهره مند شد. ولی بعضی از کمپانی‌های ارائه دهنده خدمت‌های میزبانی اینترنت، هاست‌های وردپرسی را در سبد تولید ها خویش قرار داده‌اند که پیرو در رابطه این مسئله نیز دعوا خواهد شد.

مزایای وردپرس:
۱. وردپرس یک پلتفرم متن گشوده (open source) میباشد
طراحی وب با وردپرس - وردپرس پلتفرم متن گشوده

متن گشوده بودن وردپرس بدین معناست که توسعه و گسترش دهندگان اینترنت می توانند کدهای متبوع خویش را به آن بیشتر نمایند و آن را در دست دیگران قرار دهند. براین اساس اشخاص برای پباده سازی یک وب سایت وردپرسی نیازی به کدنویسی از شالوده را نخواهند داشت. این قابلیت جزء مزایای وردپرس به حساب می‌آید اما می بایست بدین نکته نیز دقت داشت که‌این زمینه می تواند تا حدی امنیت وبسایت و کارایی آن را به مخاطره انداخته و به کار گیری از کدهای معیوب که بوسیله سایر افراد نوشته مش شود میتواند موجب عدم کارایی درست تارنما گردد.

توصیه اینترنت راز: شایسته ترین پلاگین های وردپرس در سال ۲۰۱۹

۲. آسانی در پباده سازی و سهولت در رئیس سایت
ساخت وب سایت با وردپرس - سهولت در رئیس وبسایت وردپرسی

با وردپرس هر شخصی با دست‌کم داده ها فنی در مسئله برنامه نویسی میتواند وردپرس را نصب و قالب دلخواه خویش را پیاده سازی نماید. همینطور وردپرس به جهت دارا بودن یک رابط بصری توانسته مراحل افزودن صفحه های تازه، مدیر پست‌ها، آپلود تصاویر و … را بیش تر از پیش سهل نماید. برای تولید یک وبسایت وردپرسی صرفا به یک مرورگر متصل به وب نیاز می‌باشد و طراح به راحتی میتواند عمل پباده سازی خویش را ابتدا کند.

۳. تنوع در پلاگین‌ها (plug –in)
یکی مهم‌ترین مزیت‌های وردپرس، داشتن تعداد متعددی پلاگین می‌باشد. هر شخص سازه بر نیاز خویش می تواند از این پلاگین‌ها به کار گیری نماید. بیش تر این پلاگین‌ها به طریق بدون پول ارائه گردیده‌اند و پلاگین‌های غیر مجانی نیز با بها منطقی و مطلوب در مشت طراحان قرار گرفته می باشد.


برچسب: طراحی سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۴۷:۰۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

نکات مهم در صفحه ارایی محصول ها تارنما


نکات مهم در صفحه ارایی محصول ها تارنما
درج کاغذ غیروابسته برای هر جنس
نمای کلی برای مرور تولیدها بوسیله مشتریان
از اسم تولیدها تحت عنوان تیتر به کارگیری فرمائید
مشتمل بر توضیحی کوتاه باشد که مشتریان می‌توانند سوای پیمایش متاع آن را بخوانند
جزئیات گزینش مشتری
جزئیات مهم را خلاصه فرمائید.
لینک و پیوند به صفحه ها فرآورده را درج فرمایید.

طراحی سایت
پیشنهادات ویژه برای خرید مشتری در حیث بگیرید
بها ها را با یک نشانه ارز پر‌نور نشان دهید و مخارج مازاد مانند پست یا این که مالیات را به شکل روشن ذکر فرمائید
صریحا و واضح ذکر نمائید چه خصوصیت هایی نسبت به مثال های شبیه در مال گنجانده شده‌است
چه طور برگه نرخ‌گذاری خویش را باصرفه فرمایید
ورقه نرخ‌گذاری شما به مشتریان یاری می‌نماید تا تصمیم بگیرند از شما خرید نمایند. آن‌ها میتوانند یک تعیین مطمئن داشته باشند چون توضیحات و تصاویر شما کلیه چیزهایی را که می بایست بدانند به آن‌ها می‌گوید. چه فعالیت دیگری می‌توانید انجام دهید تا بر تصمیم خرید آنان تأثیر بگذارید؟

 

تولیدات را پررنگ نمائید تا خریداران را ترغیب فرمایید
احتمالاً پیش از اینً چشم اید که شرکتهای از این تکنیک به کار گیری می‌کنند. آن‌ها یک کاغذ را در ورقه نرخ‌گذاری خویش متمایز می‌نمایند. مشتریان دقت بیشتری به آن دارا هستند و احتمالاً جنس را به راحتی خریداری می نمایند.

میتوانید یک فرآورده را پررنگ فرمایید

در کنار آن در جدول یا این که منوی نرخ‌گذاری خویش متن دیگری مانند "دوست داستنی!" یا این که "پرفروش!" طولانی تر نمائید.

پیشنهادهای ویژه
زمانی که آنان به مرحله خرید رسیدند ، مشتریان شما در‌پی شایسته ترین معاملات می‌باشند. می‌توانید با اضافه کردن بها بیش تر یا این که تحت داخل شدن بها ، "درخواست تجدید لحاظ" خویش را تقویت نمایید.

معین کردن قیمت افزوده: "اسموتی میوه بدون‌پول با هر گرد هم آیی یوگای تابستانی!"

معین کردن تخفیف ویژه : "5٪ تخفیف در هر نشست یوگای تابستانی!"

مشخص و معلوم کردن محدودیت وقتی: "امروز رزرو نمائید و 5٪ تخفیف در بلوک یوگای تابستانی خویش بگیرید!"

مشخص و معلوم کردن محدودیت در دسترس بودن: "15 خریدار نخستین بعداز هر گردهمایی یک اسموتی میوه بدون‌پول اخذ می‌کنند!"


برچسب: طراحی سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۲:۱۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

آیا طراحی وب به حالت واکنشگرا تاثیری در نتایج گوگل دارد؟


آیا طراحی وب به حالت واکنشگرا تاثیری در نتایج گوگل دارد؟
گوگل رسما طراحی وبسایتها بصورت برخورد گرا را توصیه کرده است. طراحی یک سایت واکنش گرا برای یک پایگاه اینترنتی به جای ساخت وب سایت تلفن همراه در کنار تارنما اصلی، هم برای گوگل این مزیت را داراست که محتوای پایگاه اینترنتی را یکبار شاخصگذاری کرده و صفحات آن را امتیازدهی می نماید و هم برای سایت این مزیت را دارد که رنک صفحه های آن روی یک ایمیل (URL) تجمیع می گردد و این مسئله برای ارتقاء در نتایج جستجوی گوگل بسیار مهم می‌باشد.

طراحی سایت
همچنین لینک و پیوند دهی، به اشتراک گذاری و تعامل با محتوایی که در یک وبسایت و یک نشانی اینترنتی (URL) قرار دارد برای کاربران شل تر هست و گوگل به این موضوع نیز بسیار اهمیت می دهد.
مطمئنا رئیس محتوا و اجرای پروژه های بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو (سئو) نیز در یک تارنما آسوده تر و اقتصادی تر از انجام آن‌ها برای دو سایت است.


آیا طراحی وب به حالت ریسپانسیو ضرورت دارد یا می قدرت از روش های دیگر طراحی سایت نیز به کار گرفت؟
در سال 2013 آمار فروش جهانی تبلتها و موبایلهای هوشمند از فروش کامپیوتر پیشی گرفت و پیش بینی می‌گردد آمار بازدیدهای اینترنتی به وسیله این دستگاهها از لپتاپ و رایانه نیز طولانی تر شود. پس می توان اظهار‌کرد در آینده ای نزدیک وب سایت شما بیشتر بوسیله تلفن همراه و تبلت آیتم به کار گیری بازدیدکنندگان قرار می گیرد و تحقیقات نشان داده sdsd که حتی در صورتی‌که سایتی در نتایج بالای گوگل باشد اما ریسپانسیو نباشد نرخ پرش (bounce rate) آن در گوشی و تبلت افزایش می یابد. این به معنای زنگ خطری است برای وبسایتهای غیر واکنش گرا. مخصوصا در حالتی‌که رقبای آن‌ها از طراحی عکس العمل گرا استفاده کرده باشند. و از سوی دیگر طراحی وب سایت واکنش گرا مزیتی است نسبت به رقبایی که هنوز سایتشان ریسپانسیو نیست.

آیا طراحی وب واکنشگرا از حیث فنی نسبت به طرق قبل تفاوت های زیادی دارد؟
ساخت سایت واکنش گرا نسبت به صورت های سنتی طراحی وب سایت گوناگون است. در طراحی های گذشته، ستونها و اجزای وبسایت با عرض ثابت و چینش ثابت طراحی می شدند که این باعث میشد محتوای ورقه در نمایشگرهای کوچک ریز و ناخوانا شود و کاربر مجبور می شود از زوم به کار گیری کند که در این‌حالت‌ نیز می بایست برای تلاوت محتوا و استعمال از قسمتهای گوناگون تارنما دائما به چپ و راست اسکرول کند.
استفاده از تصاویر با رزولوشن متناسب با رزولوشن دستگاههای گوناگون و شناوری سایز عکسها نیز در ساخت سایت واکنش گرا بسیار اهمیت دارااست.
در کل سایتی بخوبی به طریق واکنش گرا طراحی شده است که برای مرور آن نیاز به اسکرول افقی نباشد. به همین علت این شیوه طراحی وب سایت به حیث فنی و میزان خلاقیت مورد نیاز برای آن با روشهای گذشته کاملا گوناگون می باشد و برای حصول فایده مناسب و طراحی سایتی که در دستگاههای مختلف کاربر پسند باشد نیاز به دقت فراوانی دارد.

مزایای سایت های ریسپانسیو طراحی سایت 24 چه چیزی است؟
سایت های طراحی شده به وسیله ساخت وب سایت 24 علاوه بر اینکه همه مزیت های مربوط به تارنما های ریسپانسیو را دارا هستند، بلکه از لحاظ طراحی قالب و معماری کلی وب سایت کاملا مطابقت و همخوانی با الگوریتم های گوگل طراحی می‌شوند و از نظر گرافیک از کیفیت بالایی برخوردار میباشند. همچنین مقیاس پذیری در آنان درحد بسیار بالایی رعایت گردیده می‌باشد.


برچسب: طراحی سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۴:۵۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

پباده سازی تارنما خبری وبسایت های

پباده سازی
تارنما خبری وبسایت های خبری و اطلاع رسانی از مالامال بازدیدترین سایت های دنیای وب می باشند زیرا مردمان برای دریافت نهایی خبر‌ها و اطلاعات از احوال سرزمین و جهان، استقبال خوبی نشان می دهند . همچنین با توسعه استفاده مردم از اینترنت، طراحی تارنما های خبری بیش خیس از پیشین اهمیت پیدا می کنند . از مهم ترین خصوصیت های تارنما های خبری می بضاعت و توان به درج خبر ها روزمره در آن ها اشاره کرد . براین اساس کاربران اینترنت هر روز و هر لحظه از وبسایت های خبری بازدید می کنند تا از آخری اخبار سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و . . . دوراندیشی یابند . طراحی سایت خبری کاربر پسند و جذاب می تواند تاثیر متعددی در جذب بازدیدکنندگان داشته باشد و ترافیک وبسایت را بالا پیروز شود .

طراحی سایت

چه‌طور
یک پباده سازی وبسایت خبری چیره و استفاده کننده پسند داشته باشیم؟ طراحی
یک لوگوی رسانه ای مناسب با سایت خبری طراحی طراحی وب سایت خبری؛ فعالیت خویش را با یک لوگوی رسانه ای مقدمه می کند . لوگوی شما اندازه کیفیت وبسایت شما و میزان صداقت در محتوای خبری تارنما تان را نشان می دهد . پباده سازی لوگو چیزی نمیباشد که در 30 دقیقه تمام شود، بلکه باید برای طراحی یک لوگوی رسانه ای مناسب، دوران کافی در لحاظ بگیرید .

طراحی
ریسپانسیو سایت خبری پیوسته و در هر لحظه، تعداد کاربرانی که از تبلت یا این که دستگاه های تلفن هم پا شان برای حضور در اینترنت استعمال می کنند، بخش اعظم می شود . امروزه بیش از قبلی افراد رغبت دارند از شیوه گوشی تلفن های یاور شان به اطلاعات موردنیازشان دسترسی یابند . بدین ترتیب بار گذاری مطلوب وب سایت خبری در صفحه های تلفن همراه از اهمیت زیادی برخوردار میباشد . یک وب وبسایت خبری موفق بایستی دارنده پباده سازی عکس العمل گرا (ریسپانسیو) باشد تا در گونه های کاغذ سناریو با میزان های مختلف به صحت سناریو داده شود .

دکوراسیون
وب سایت خبری در پباده سازی تارنما خبری، روش سناریو داده ها به کاربران از اهمیت اکثری برخوردار می باشد . در حقیقت، یک استفاده کننده باید در کوتاه ترین زمان ممکن با یک اینترنت سایت خبری رابطه برقرار کند و به خبر ها مسئله علاقه خویش دسترسی پیدا کند . طراحی تارنما شما بایستی به صورت بصری جذاب و برای تکان در سایت، راحت باشد تا بازدیدکنندگان سایت مبتلا سردرگمی نشوند .

سرعت
لود وب سایت خبری یک وبسایت خبری پیروز بایستی می بایست روی سرعت بار گذاری شدن صفحات خویش اعتنا کافی داشته باشد زیرا کاربران از سایتی که به کندی بار گذاری شود، راضی نیستند و آن را کنار گذاشتن می کنند .

باصرفه
سازی سایت خبری برای موتورهای جستجو لود محتوای با صرفه گردیده روی وبسایت خبری از اهمیت ویژه ای برخوردار هست . اگر شما یک وبسایت خبری با گرافیک خوب طراحی فرمائید ولی این وبسایت در جایگاه های بالای نتایج کاوش نشان داده نشود و هیچ کس آن را نبیند، قیمت کار شما از میان خواهد رفت . به مراد قرار به دست آوردن در جایگاه های بالای نتایج گوگل، بایستی اصول و تکنیک های سئو را رعایت کنید تا ترافیک وبسایت تان را بالا ببرید .

ارائه
انواع خبرها نو و به روز برای داشتن یک تارنما خبری موفق، بایستی بتوانید محتوای خبری تازه و به روز را به یوزرها ارائه دهید . برای تحقق این انگیزه باید یکسری مولف با تجربه در حوزه وب را استخدام فرمایید تا آن ها محتوای جذاب، کاربرپسند و به روز را ایجاد کنند . همچنین، علاوه بر اخبار متنی، خوبتر از اشکال فرمت داده ها مثل صوت، تصویر و فیلم استعمال نمائید تا برای کاربران جذابیت بیشتری ایجاد فرمایید .


برچسب: طراحی سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۴:۰۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

پباده سازی تارنما خبری وبسایت های

پباده سازی
تارنما خبری وبسایت های خبری و اطلاع رسانی از مالامال بازدیدترین سایت های دنیای وب می باشند زیرا مردمان برای دریافت نهایی خبر‌ها و اطلاعات از احوال سرزمین و جهان، استقبال خوبی نشان می دهند . همچنین با توسعه استفاده مردم از اینترنت، طراحی تارنما های خبری بیش خیس از پیشین اهمیت پیدا می کنند . از مهم ترین خصوصیت های تارنما های خبری می بضاعت و توان به درج خبر ها روزمره در آن ها اشاره کرد . براین اساس کاربران اینترنت هر روز و هر لحظه از وبسایت های خبری بازدید می کنند تا از آخری اخبار سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و . . . دوراندیشی یابند . طراحی سایت خبری کاربر پسند و جذاب می تواند تاثیر متعددی در جذب بازدیدکنندگان داشته باشد و ترافیک وبسایت را بالا پیروز شود .

طراحی سایت

چه‌طور
یک پباده سازی وبسایت خبری چیره و استفاده کننده پسند داشته باشیم؟ طراحی
یک لوگوی رسانه ای مناسب با سایت خبری طراحی طراحی وب سایت خبری؛ فعالیت خویش را با یک لوگوی رسانه ای مقدمه می کند . لوگوی شما اندازه کیفیت وبسایت شما و میزان صداقت در محتوای خبری تارنما تان را نشان می دهد . پباده سازی لوگو چیزی نمیباشد که در 30 دقیقه تمام شود، بلکه باید برای طراحی یک لوگوی رسانه ای مناسب، دوران کافی در لحاظ بگیرید .

طراحی
ریسپانسیو سایت خبری پیوسته و در هر لحظه، تعداد کاربرانی که از تبلت یا این که دستگاه های تلفن هم پا شان برای حضور در اینترنت استعمال می کنند، بخش اعظم می شود . امروزه بیش از قبلی افراد رغبت دارند از شیوه گوشی تلفن های یاور شان به اطلاعات موردنیازشان دسترسی یابند . بدین ترتیب بار گذاری مطلوب وب سایت خبری در صفحه های تلفن همراه از اهمیت زیادی برخوردار میباشد . یک وب وبسایت خبری موفق بایستی دارنده پباده سازی عکس العمل گرا (ریسپانسیو) باشد تا در گونه های کاغذ سناریو با میزان های مختلف به صحت سناریو داده شود .

دکوراسیون
وب سایت خبری در پباده سازی تارنما خبری، روش سناریو داده ها به کاربران از اهمیت اکثری برخوردار می باشد . در حقیقت، یک استفاده کننده باید در کوتاه ترین زمان ممکن با یک اینترنت سایت خبری رابطه برقرار کند و به خبر ها مسئله علاقه خویش دسترسی پیدا کند . طراحی تارنما شما بایستی به صورت بصری جذاب و برای تکان در سایت، راحت باشد تا بازدیدکنندگان سایت مبتلا سردرگمی نشوند .

سرعت
لود وب سایت خبری یک وبسایت خبری پیروز بایستی می بایست روی سرعت بار گذاری شدن صفحات خویش اعتنا کافی داشته باشد زیرا کاربران از سایتی که به کندی بار گذاری شود، راضی نیستند و آن را کنار گذاشتن می کنند .

باصرفه
سازی سایت خبری برای موتورهای جستجو لود محتوای با صرفه گردیده روی وبسایت خبری از اهمیت ویژه ای برخوردار هست . اگر شما یک وبسایت خبری با گرافیک خوب طراحی فرمائید ولی این وبسایت در جایگاه های بالای نتایج کاوش نشان داده نشود و هیچ کس آن را نبیند، قیمت کار شما از میان خواهد رفت . به مراد قرار به دست آوردن در جایگاه های بالای نتایج گوگل، بایستی اصول و تکنیک های سئو را رعایت کنید تا ترافیک وبسایت تان را بالا ببرید .

ارائه
انواع خبرها نو و به روز برای داشتن یک تارنما خبری موفق، بایستی بتوانید محتوای خبری تازه و به روز را به یوزرها ارائه دهید . برای تحقق این انگیزه باید یکسری مولف با تجربه در حوزه وب را استخدام فرمایید تا آن ها محتوای جذاب، کاربرپسند و به روز را ایجاد کنند . همچنین، علاوه بر اخبار متنی، خوبتر از اشکال فرمت داده ها مثل صوت، تصویر و فیلم استعمال نمائید تا برای کاربران جذابیت بیشتری ایجاد فرمایید .


برچسب: طراحی سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۳:۰۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)