مرجع مقالات رسمی طراحی سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت .

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت

درآمد فروشگاه اینترنتی دیجی کالا چقدر است؟


به نیکی می دانیم، که کسب‌وکارهای اهل ایران عشق‌ای به افشای داده ها مالی خودشان عام المنفعه مردم ندارند. البته طبق باز‌نگری‌هایی که حدود ۵ سال پیش به وسیله واشنگتن پست انجام شد، دیجی مال روزمره ۳ هزار پیشنهاد را به دست مشتریان می رساند و معدل این سفارشات چیزی نزدیک به ۶۰۰ هزار تومان میباشد.

با یک ضرب و تقسیم سرانگشتی طراحی سایت  متوجه می‌شویم که در سال ۲۰۱۵ دیجی فرآورده روزمره دست کم فروش یک میلیارد و هشتصد میلیون تومانی داشته میباشد! (سال پیشین از آن آمارهای ظریف‌تری در خصوص فروش روزمره ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی این وبسایت منتشر گردیده بود.) اما توجه نمائید که از ۵ سال پیشین تا حال حاضر، دیجی مال تغییرات عمده‌ای در سیاست‌های خودش داشته. برای مثال:

دیجی متاع از یک مغازه اینترنتی بدون واسطه به یک “مارکت پِلِیس” تبدیل گردیده. این یعنی جای این که محصول ها را از عمده فروشان خریداری کرده و به خریداران بفروشد، تحت عنوان یک واسطه دربین فروشندگان متاع و خریدار فعالیت می‌نماید. این مورد سبب ساز شد تا فروشندگان بسیار متعددی به سمت این دکان وسیع هجوم برده و مبادرت به فروش تولیدها ریز و درشت خودشان نمایند. پیرو هم ارتقا تنوع تولید ها مطمئنا سبب ارتقاء بازدیدکنندگان و ارتقا فروش این مغازه آنلاین شده‌است.

به هر درحال حاضر، همان گونه که گفتم نمی‌قدرت به طور ظریف درباره ی درآمد مغازه اینترنتی دیجی محصول لحاظ اعطا کرد.م البته طبق لحاظ فردی اینجانب، این وبسایت با این تنوع زیاد تولیدات، بایستی روزمره چیزی اضافه از ۵ میلیارد تومان فروش فرآورده داشته باشد. حتی در شرایطی‌که بهره این فروش را نزدیک به ۵ درصد هم در لحاظ بگیریم (!) بهره پایانی یکی سرسام آور میباشد.

گشوده هم می بایست به یک نکته اشاره کنم: دیجی مال چهت نیل بدین منفعت، در بالا، دوره و آن‌گاه هزینه متعددی صرف کرد! پس تصور نکنید که مشابه این مغازه پهناور شدن به‌این راحتی‌هاست. خب، به سراغ یک نمونه ظریف‌خیس و ملموس‌خیس از درآمد تارنما و دکان اینترنتی برویم:

درآمد یک مغازه اینترنتی کادو تبلیغاتی چقدر میباشد؟
ارتقا فروش تارنما

یکی عزیزان اینجانب حدود دو سال پیش مبادرت به فعال‌سازی یک دکان اینترنتی کوچک برای فرآورده هدایای تبلیغاتی کرد. امروز که می‌خواستم این نوشته‌ی‌علمی را بنویسم، با وی تماس گرفتم و درخواست کردم درباره ی درآمد وب سایت خودش مقداری توضیح بدهد.

خوشبختانه کلیه آمار حقیقی و واقعی از فروش و سودش را در چنگ اینجانب گذاشت البته متاسفانه اذن نشر اسم و جور مال فروشگاهش را به اینجانب نداد. در هر درحال حاضر تا همینجا هم کلی آمار دیدنی دارم، که می بایست با شما به اشتراک بگذارم: طبق حرف‌های این دوستم که از اینجا به پس از وی به نام آقای x اسم می برم:

مغازه اینترنتی خودش را در میانه سال ۹۷ راه‌اندازی کرد. در اولِ عمل به جهت سرمایه پاره ای که داشت، به جای صرف هزینه برای ساخت محتوای وب سایت، خودش به طور روزمره و گاها هفتگی شغل های وبسایت را انجام می‌بخشید.

آقای x می‌خاطرنشان کرد فرآیند انجام شغل های سایت به جهت اینکه دوره متعددی برای آن صرف نمی‌کردم خیلی نماید پیش رفت و عملا کاری که می‌توانست در کمتر از ۳ ماه صورت بپذیرد، حدود ۶ ماه به طول انجامید. او‌لین فروش وب سایت پس از سپری شد این ۶ ماه انجام شد که یک فروش خرد و کوچک بود، البته همین فروش کوچک به شدت منجر خوشحالیم شد زیرا خبر از اتفاقات خوب آینده می‌بخشید…

آقای x می‌اعلام کرد: بعداز اولی فروش، به مرور فروش‌های اینترنتی بعدی استارت شد و دقیقا اینجا بود، که متوجه شدم چطور می شود، حتی‌د‌ر خواب هم پول درآورد! در غایت و بعداز سپری شد حدود 1سال و نیم، درآمد دکان اینترنتی اینجانب با صرف عصر کمتر از ۲ ساعت در “هفته” (آن هم فقط برای پاسخگویی به مشتریان و گاها بروزرسانی تولید ها) چیزی نزدیک به ۲ تا ۳ و نیم میلیون تومان رسیده. اما بایستی یکسری نکته خیلی مهم در امر این سطح از درآمد به شما بیان کنم:


برچسب: طراحی سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۵:۴۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

بررسی بازار محصولات و رقابت توسعه‌دهندگان در وردپرس

آماده آوردن بستر کسب‌وکار اینترنتی امروزه صرفا با فعال‌سازی وب سایت قابلیت‌پذیر میباشد! راه اندازی یک وب سایت به طور مخصوص ممکن میباشد دوره و هزینه متعددی را از شما بگیرد که سیستم‌ رئیس محتوای وردپرس این دستور را راحت نموده است. با به کارگیری از CMS وردپرس شما توانمند به فعال‌سازی گونه های وب سایت در کمترین دوره ممکن و سوای هیچ‌سیرتکامل هزینه‌ای خواهید بود.
فعال سازی یک کسب‌وکار اینترنتی برطراحی سایت   بستر وردپرس از آنچه که امروزه آیتم استعمال یوزرها قرار می گیرد، بالاتر و گسترد‌ه‌خیس میباشد. امروزه یوزرها وردپرسی بایستی اعمالی متعدد و بالاتر از آن چیزی که در قبل با به کارگیری از این سیستم رئیس محتوا انجام می‌دادند، انجام دهند و این خویش یعنی رقابت بسط‌دهندگان در وردپرس.

رقابت توسعه و گسترش‌دهندگان در وردپرس
درین نوشته‌علمی قصد داریم پاره ای اضافه در زمینه ی این زمینه توضیح دهیم و نوشته‌ی‌علمی‌ای از Scott Bolinger که بنیان‌گذار Holler Box را سرویس شما یوزرها متشخص وردپرسی در رابطه بازار محصول ها و رقابت توسعه و گسترش‌دهندگان در وردپرس ارائه نماییم.

وضعیت اقتصاد وردپرس به طور کامل در درحال حاضر تغییر‌و تحول میباشد و با بهبود این وضعیت، در‌حالتی که شما نیز مدیریت یک کسب‌وکار راه اندازی گردیده با وردپرس می‌باشید، بایستی خودتان را با این تغییرات تماما سازگار نمایید. بازار اقتصادی کسب‌وکارهای وردپرسی در درحال حاضر پیشرفت می باشند و این حادثه به آرامی در هم اکنون صورت‌گیری میباشد؛ اما این گزینه چیزی وجود ندارد که بخش اعظمی از یوزرها از انتظار و دور اندیشی یوزرها دور باشد. بخش اعظمی از این تغییرات و صورت‌گیری‌ها از طرف سازمان‌های متعدد در هم اکنون صورت‌گیری میباشد البته در‌این نوشته‌ی علمی قصد داریم در رابطه نقش تولیدات دراین مورد رای زنی کنیم.

در یک کدام از مقالاتی که بوسیله هکرهای هندی راجع به دکان MH Themes ارائه شده‌است، در باب بیمه این موسسه سخنانی به در میان آورده شد. درین نوشته ی علمی از درآمد ماهانه 30,000 دلاری تا تغییراتی که آنان از سال 2013 تا به امروز متوجه شدند نکاتی گفته شده میباشد که درین نوشته ی علمی به باز بینی آنان می پردازیم.

تالیف کننده این نوشته‌ی علمی (Michael Hebenstreit) میگوید:

“در سال 2013 فعال‌ساز‌ی یک دکان قالب و معرفی آن به کلیه یوزرها جهان کاری بسیار بی آلایش‌خیس نسبت به فضای مدرن بود؛ البته امروزه فعال سازی مغازه‌های قالب بسیار گسترده‌خیس، پیچیده‌خیس و دشوار‌خیس شده‌است. به نحوی که فعال‌ساز‌ی چنین فروشگاهی سوای سرمایه کلان، دوره زیاد و بکارگیری نحوه‌های بازاریابی رشته‌ای برای داشتن یک جامعه مصرف‌کننده امری بسیار نقص‌ میباشد. “

با این سخنان می‌قدرت فهمید که فضای چنین کسب‌وکاری در جهان اشباع گردیده‌ میباشد و امروزه به رنج می‌قدرت چنین مغازه‌هایی را راه اندازی کرد. در سال‌های 2008 تا 2010 فضای رقابتی محصول ها و رقابت بسط‌دهندگان در وردپرس کمتر بود و به راحتی می‌توانستید با ارائه قالب وردپرس و پلاگین‌های متعدد کسب درآمد فرمائید؛ ولی دقیقا در امسال‌ها که استارت فاز نخستین رقابت وردپرس بود، کسب درآمد از این نحوه‌ها نیز با ایرادات رقابت سنگین مواجه شد.

در آن دوره بکارگیری ایده‌های گوناگون برای پباده سازی یک افزونه امری بی آلایش بود؛ به صورت نمونه آن موقع پلاگین‌های فروشگاهی متعددی وجود نداشتند و به راحتی می‌توانستید یک پلاگین فن‌ای را ارائه نمائید. ووکامرس دقیقا به عبارتی پلاگین فن‌ای بود که بعد ها به وسیله تیمی فن‌ای ارائه شد.


برچسب: طراحی سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۹:۴۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

وبسایت استاتیک چیست؟

طراحی سایت وبسایتی که کلیه صفحاتش از محتواهای اثبات درست شده باشد.در واقع وبسایتهای استاتیک صفحاتی می‌باشند که سوای هیچ سیرتکامل سیستم رئیس محتوا و امکان مدیر در سرور محافظت و ذخیره گردیده اند،در وب سایت های استاتیک داده ها و محتویات وب سایت یکبار عده اوری و پباده سازی می گردند و ام صفحه های به صورت اثبات در سرور جای دارد و به صورت بدون واسطه عینا از سرور به مرورگر ارسال می گردد.همه صفحه های به وسیله HTML تولید گردیده اند و به عبارتی صفحه ها به طور یک صورت به کلیه بازدیدکنندگان با هر دستگاهی نمایش داده می شود.تولید کردن سایتهای استاتیک که نسبتا اسان میباشد،انها به برنامه نویسی یاطراحی یگانه مقر داده احتیاج ندارند.یک تارنما بی آلایش واولیه استاتیک با کمترین کدنویسی HTML را میتوان تشکیل داد و آنگاه به آسانی انرا روی سرورهای اینترنت قرار بخشید. این دسته سایتها از دسته معمولی ترین و اول ترین اشکال صفحه های اینترنت می باشند،کلیه اجزا در‌این وبسایتها اثبات و غیرقابل تغییر و تحول میباشد و هیچ رابطی مانند مدیر محتوا برای تغییر و تحول یا این که بروز رسانی بوسیله دارندگان وب سایت نیست و برای اعمال هرگونه تغییر تحول،کدنویس HTML (طراح وبسایت) بایستی اینکار را انجام دهد.این رخداد برای سایتهای کوچک ویا سایتهایی که نیاز به بروز رسانی ندارند و طولانی تر نقش دمو و آگهی ها و تبلیغات و معرفی را دارا‌هستند کاربرد دارااست.مانند معرفی و تثبیت داده ها یک نماینده قانونی؛یک نماینده قانونی در تارنما خویش به معرفی خویش،ادرس دفتر کار،شماره تلفن،افتخارات و مدارک و باقی این دست از ویژگیها که ماهیتی اثبات دارا هستند می‌پردازد که دیگر تا مدتی نسبتاً طولانی نیاز به تغییر و تحول ان ندارد؛میتوان این مدل از سایتهارا به بروشورهای اطلاعاتی تشبیه کرد.ولی برای وبسایت های وسیع که از صدها برگه یا این که اضافه تشکیل می شوند،و یا این که مانند سایتهای فروشگاهی که نیاز به تغییرات و بروز رسانی در حین روز دارا هستند اصلا مطلوب نیستند. این مدل سایتها شاید در صدر ارزانتر از سایر روشها باشند،ولی با پاره ای اندیشه در میابیم که‌این موضوع تماما نادرست میباشد؛در شرایطی‌که بخواهید به سایتتان محتوایی طولانی تر نمائید توان این عمل را ندارید مگر اینکه با پرداخت هزینه این درخواست را از یک طراح وب سایت داشته باشید. همانگونه که اشاره شد فعال سازی وبسایت ها اسان و نادر هزینه میباشد ولی در‌صورتی‌که تغییری نیاز داشته باشد،طراح وبسایت بایستی به طور بدون واسطه و اتصال به خویش ان سرور،قابلیت و امکان پذیر میباشد. دو مدل وبسایت استاتیک موجود است؛یکی‌از تولید از روش فایلهای HTML که طراح تارنما تمام قسمتهای سایت را به طور کد(Command ) پباده سازی می نماید که عصر ان بسیار طولانی میباشد.طریق دیگر به اسم فول مکان نما پر اسم و رسم میباشد که طراح بازهم با استعمال از فایلها HTML ،پوشه پیکان تولید می نماید که نسبت به نحوه گذشته گرافیکی خیس وجذاب خیس میباشد.

سایت داینامیک چه میباشد؟ سایت داینامیک همان گونه که در مضمون‌ لغوی هم معین میباشد،دقیقا نقطه مقابل سایتهای استاتیک میباشد.سایتهای داینامیک از صفحه ها وبی که بیوقفه و به طور زنده و بیدرنگ ایجاد می‌شوند تشکیل‌شده میباشد.مضمون‌ این گزاره یعنی وقتی که استفاده کننده به سایت قصد اتصال داراست،سرور ورقه ای را که استفاده کننده درخواست کرده،داده ها ان ورقه را از مقر داده که کلیه اجزای وبسایت به صورت طبقه بندی در ان قرار داده شده‌است فراخوانی می گردد.داده ها ورقه ای که در مقر داده موجود است تخت‌گاز و بی درنگ ساخته می شود وبه استفاده کننده نمایش داده می شود.این صفحه های اینترنت از کدهای اسکریپت مانند PHPیاASP ساخته شده میباشد.در‌این سایتها همواره تغییر و تحول داده ها و محتویات جان دار در وب سایت انجام میپذیرد.صفحات داینامیک بوسیله مقر داده منحصر در دور و اطراف وب ساخته می شوند و هم طراح وبسایت و هم مالک امتیاز سایت چنانچه نیازی به تغییر تحول و بروز رسانی داشته باشند،می‌توانند به راحتی با اتصال به مقر داده مخصوص تارنما خویش تغییرات مدنظر را اعمال نمایند. این سبک برای وبسایتهایی که تعداد صفحه ها بسیار بالایی دارا‌هستند مطلوب است،وهمچنین هرتعداد استفاده کننده با دسترسیهای متعدد می‌توانند محتوای هر برگه از سایت را با پنل کاربری یا این که سیستم رئیس محتوایی که در اختیارشان قرار می گیرد،حتی اشخاص و مشتریانی که با سایت اشنایی ندارند بروزرسانی نمایند وتغییر دهند.همینطور سایتهای داینامیک بسیار انعطاف پذیر میباشند و میتوان داده ها انهارا برای اکران براساس بازدید کننده،سا‌عتها گوناگون روز،حیطه وقتی،گویش اصلی بازدید کنندگان و ویژگیهای دیگر تقسیم بندی کرد. سایتهای داینامیک همانند سایتهای استاتیک خویش به دو بخش تقسیم میگردند؛وبسایتهای مکان نما داینامیک بر بستر ادوب نشانه گر ساخته می شوند،یعنی درین سایتها از ادوب نشانه گر به کار گیری می‌شود و محتواهای دیگر در ان منزلت خاصی ندارند.سایتهایی که در حوزه معرفی مال(تنها معرفی و دادن داده ها)،سایتهای هنری وگالریها وسایتهای فردی از این طرز استعمال می کنند.این سایتها در موتورهای کاوش مرتبه بالایی ندارند و سرعت بار گذاری انها تحت میباشد. دیگری سایتهای داینامیک بر مبنا برنامه نویسی هستند؛بر عکس نشانه گر داینامیک زودتر بار گذاری گردیده و نزد موتورهای کاوش دوست داستنی خیس می‌باشند.سایتهای خبری،پرتال های اموزش از این سبک به کار گیری مینمایند.


برچسب: طراحی سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۹:۴۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

CSS چیست ؟

طراحی سایت ساخت سایت از زبان‌های نشانه گذاری و لهجه‌های برنامه نویسی مختلفی در سمت و سوی سرور و در سمت مشتری به کار گیری میگردد. یکی‌از مهم‌ترین لهجه‌های نماد‌گذاری که وظیفه‌ی رخ‌دهی و زیباسازی ظاهر گرافیکی وبسایت را بر عهده دارد، نحوه‌نامه یا Stylesheet یا CSS نام داراست.

css3

CSS دقیقا چه کاری انجام می‌دهد ؟
برای اینکه بهتر با معنی و کارایی CSS آشنا شوید، از یک مثال استفاده می‌کنیم.

در صنعت خودروسازی، برای تولید خودروها پلتفرم‌هایی وجود دارا‌هستند که شامل قطعات اصلی موتوری و عملکردهای اصلی خودرو است. روی این پلتفرم‌ها، بدنه‌های متفاوت و امکانات داخلی متفاوتی نصب می‌شود. به عبارت دیگر ممکن است ۵ خودرو از هسته‌ی اصلی مشترکی به کار گیری کنند البته در ظاهر با یکدیگر مختلف باشند.

به عنوان مثالی دیگر، بشر‌ها کلیه دارای اندام‌های داخلی مشابه مشتمل بر استخوان‌بندی، سیستم گوارش، سیستم تنفس و … می باشند ولی از نگاه ظاهری با یکدیگر فرق می‌کنند. هر یک رنگ پوست متفاوت و رخ متفاوتی دارا هستند.

CSS در طراحی سایت مانند مثال‌های بالا نقش تغییر‌و تحول ظاهر را دارد.

با به کارگیری از CSS چه تغییراتی در سایت قابل انجام است ؟
با به کار گیری از CSS می‌توان اندازه فونت‌های سایت، رنگ آن‌ها، رنگ دور‌نما، رخ دکمه‌ها، نمایش یا عدم نمایش عنصرها، جنبش‌های انیمیشن موادسازنده و بسیاری عملکردهای ظاهری دیگر را تغییر تحول داد.

در نگارش‌های تازه CSS شامل CSS 3 و CSS 4 قابلیت و امکان‌های پیشرفته‌تر مثل انیمیشن‌ها، تغییر اندازه‌های سه بعدی، مدیر حاذق فونت‌ها، مدیریت حاذق‌تر روی تصاویر پس‌مورد و بسیاری ویژگی‌های توانا دیگر بیش تر شده است.

آیا همگی ویژگی‌های CSS در مرورگرها قابل استعمال است ؟
تعریف و تمجید ضوابط CSS متساوی پشتیبانی آنان در مرورگرهای متفاوت نیست و ممکن می باشد برخی مرورگرها دیرتر یا زودتر این استانداردها را پیاده‌سازی نمایند.

به ویژه در مرورگرهای موبایل که با منابع ضعیف‌تری به فعالیت می‌پردازند، ممکن است برخی ویژگی‌های جان دار در CSS تماما یا با با عملکرد گزینه انتظار قابل استعمال نباشند. جهت باز نگری سازگاری مرورگرها با مقررات CSS می‌توان از سایت Can I Use بهره مند شد.

کدهای CSS چگونه نوشته میگردند ؟
دستورها CSS در مجموع شامل دو بخش Selector یا تعیین‌گرها و Ruleها یا مقررات میگردند. هر Selector یک یا گروهی از عنصرها HTML را هدف‌گیری می کند و هر Rule یک ویژگی ظاهری عنصر را تغییر‌و تحول میدهد.

برای مثال قطعه کد زیر موادتشکیل دهنده جمله را انتخاب می‌نماید و رنگ دورنما‌ی آن ها را به قرمز‌رنگ تغییر‌و تحول میدهد:
انتخاب‌گرها می توانند نام موادتشکیل دهنده مثل p را شامل شوند، می توانند با استفاده از class عنصرها را هدف‌گیری کنند و همچنین با به کار گیری از id و سایر صفت‌ها( Attributeها ) می‌توان عنصرهای مورد نظر را تعیین نمود.

در استانداردهای جدید CSS تعیین‌گرها نیز پیشرفت‌های قابل توجهی داشته‌اند. مثلا می‌قدرت پاراگراف‌هایی که پس از یک checkbox تیک خورده قرار دارا هستند را هدف قرار داد.

چه طور می‌توانم کدنویسی CSS را خاطر بگیرم ؟
اوامر CSS در مقایسه با سایر گویش‌های نماد‌گذاری و برنامه‌نویسی زیاد نیستند و یادگیری آنها به بعدازظهر زیادی نیاز ندارد. ولی یادگیری CSS به دلیل اثرات جانبی که امرها روی یکدیگر دارند و ناهماهنگی‌هایی که در مرورگرهای متفاوت تولید می شوند، به تمرین زیادی نیاز دارد.

بنابراین تمرین، نقشی بسیار مهم در یادگیری CSS دارد. برای آغاز یادگیری CSS می‌توانید از یادگرفتن‌های آنلاین، فیلم‌های آموزشی، کتاب‌ها یا کلاس‌های مربوطه به کار گیری کنید.

ابزارهای Developer Tools در مرورگرهای مدرن فایرفاکس و گوگل کروم، یادگیری CSS را نسبت به پیشین بسیار ریلکس‌تر کرده‌اند. با کمک این ابزارها می توانید به صورت زنده، کدهای CSS را ویرایش نمایید و اثر آن ها را ببینید. همچنین خطایابی و رفع تداخل دستورات CSS با کمک Developer Tools مرورگرها بسیار آسوده شده است.

مقادیر پیش‌فرض مقررات CSS
مرورگرها به صورت پیش‌فرض روی عناصر HTML شما ضوابط CSS خاصی را اعمال میکنند. مثلا تگ‌های h1 تا h6 دارای اندازه‌های فونت مختلفی میباشند یا عنصرهای p قبل و بعد از آن خود دارای فضایی خالی هستند. برخی از کدنویسان CSS با استفاده از مقررات CSS Reset این مقررات را کاملا حذف می‌کنند و برای هر عنصر مطابق ذوق وسلیقه خود ضوابط جدید تعریف می نمایند.

مفاهیم بنیادین CSS
پیش از آنکه بخواهید آموزش ضوابط CSS را در آغاز نمائید، لازم است تا برخی مفاهیم بنیادین این زبان آشنا شوید. این مقررات اثراتی روی کدهای مندرج شما بر جای میگذارند ولی این اثرات ممکن می باشد همیشه به سادگی قابل تشخیص نباشد.

به عنوان مثال اگر فونت body را تغییر دهید، اکثر زمان ها موادسازنده زیرمجموعه از این تغییر و تحول پیروی میکنند ولی برخی از عناصر از فونت پیش‌فرض خودشان به کار گیری می کنند.

مثال دیگر اینکه در حالتی‌که از ضوابط transform روی برخی موادسازنده استفاده فرمائید، کارایی بعضا اوامر دیگر روی این موادسازنده متعدد خواهد شد.

بعضی مفاهیم بنیادین CSS:
واحدهای اندازه‌گیری
گونه جعبه( Box Model )
ارث‌بری
حق اولویت‌ها
عنصرها و کلاس‌های شبه( Pseudo )
گونه جدول‌ها
گونه شناورها( Float )
جور Flex
گونه Grid
ارتباط HTML و CSS و جاوااسکریپت
عنصرها HTML به صورت بی واسطه با CSS درباره هستند و بدون CSS شکلی نا مطلوب و نازیبا خواهند داشت. با کمک جاوااسکریپت همان طور که می‌اقتدار موادتشکیل دهنده HTML را کاهش یا افزایش بخشید و هرگونه تغییرات دلخواه را بر روی آن ها اعمال نمود، امکان انجام تغییرات دلخواه روی ویژگی‌های CSS نیز موجود است.

برخی از دستورها CSS که با عصر و برنامه کودکان درباره هستند نیز ارتباط نزدیک‌تری با جاوااسکریپت دارا‌هستند و با یاری جاوااسکریپت می‌توان رویدادهای وقتی و عملکردی این موسسه از قانون ها CSS را مدیریت نمود. مثلا زمانی که یک برنامه کودکان CSS تمام شود، با به کارگیری از جاوااسکریپت می‌توان آغاز یک انیمیشن دیگر CSS را نیز در دست گرفتن کرد.


برچسب: طراحی سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۰۸:۰۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

سایت را برای تلفن همراه سئو نمائید

طراحی سایت فضای سپید یا این که همان فضای خالی یک المان براق در طراحی وبسایت می‌باشد که مقدار خوانایی و دیده شدن سایت را بهبود می‌بخشد . بدین دور و بر «فضای منفی» هم گفته میگردد چرا که هیچ المانی مثل محتوا، عکس و یا این که مواردی از این دست در این نواحی دیده نمیشود اکثری از صاحبان تارنما‌ها اصرار دارا‌هستند که از ذره ذره وبسایت برای معرفی محصولات و خدمات و یا قرار دادن مطالب و نکات اثر گذار استفاده نمایند در حالی که این به طور کامل خطا است و فضای خالی اجازه می دهد تا محتوای وبسایت و کاربران بتوانند نفس بکشند و بدون هر دسته غوغا و سردرگمی به المان‌های تارنما نظم می بخشد .
تا در حال حاضر تاءمل کرده‌اید که چرا گوگل با آن عظمت فقط یک برگه سپید با یک عکس و یک پنل جستجو و چندین دکمه معمولی است؟
9 . سایت را برای تلفن همراه سئو نمائید .
باید بدانید که موقتا دست‌کم 80 درصد از یوزرها اینترنت موبایل هوشمند دارا‌هستند و از این راه به وب سایت‌ها راز میزنند، مطالعه میکنند و حتی خرید می‌نمایند . پس سایت شما باید ریسپانسیو باشد و برای موبایل به طور بدون نقص بهینه سازی گردیده باشد به طوری که کاربران تلفن همراه در آن حس راحتی کنند .

10 . دیده گردید .
در صورتیکه می خواهید حضور آنلاین مفید داشته باشید و بتوانید از آن کسب درآمد فرمائید می بایست در وهله‌ی اول، به وسیله مخاطبان چشم شوید .

این عمل با گسترش یک استراتژی seo مناسب قابلیت‌پذیر می باشد که می بایست با اعتنا به پرسونای مخاطبان و مشتریان خود که در موتورهای جستجو مواقعی را کاوش می نمایند این کار را انجام دهید . تولید محتوای مرتبط با این کار و بهینه‌سازی کلیدواژه‌ها، ساخت و نشر ویدیوها و وب لاگ و مقاله‌ها و مواقعی از این قبیل روش‌هایی برای دیده شدن در بستر وب و موتورهای جستجو مانند گوگل می‌باشند .

می بایست در آغاز درباره‌ی مناسب‌ترین کلیدواژه‌ها تحقیق نمائید و بدانید یوزرها شما در اینترنت دقیقا دنبال چه چیزهایی هستند و متناسب با آن محتوا تولید کنید، بعد از آن کاربران شما را پیدا می‌نمایند و ناچیز معدود با شما آشنا میگردند و تبدیل به مشتریان شما می شوند . در لحاظ داشته باشید که seo فرایندی تدریجی است و به هیچ وجه قرار نیست به طور ناگهانی از آن سود بگیرید و باید با سعی و تلاش مداوم و روزمره این عمل انجام شود .

11 . تست و آنالیز کردن را متوقف نکنید .
محاسبه نحوه‌هایی که برای رسیدن به نتایج موردنظر خویش استعمال می‌کنید بسیار کلیدی می باشد و می بایست بدانید یوزرها شما چه‌طور با شما و سایت شما تعامل دارا هستند، نرخ کلیک‌ها، ترافیک دریافتی و نرخ فروش شما شما چه‌گونه میباشد و کیفیت صفحه های شما در موتورهای کاوش به چه رخ میباشد و چه جایگاه‌ای دارید .

در صورتی صدها ورقه و نوشته‌ی علمی دارید باید این صفحه های را آنالیز کنید و اندازه تاثیرگذاری هر مورد را گزینش نمائید و آن گاه با توجه به آنان قدم بعدی خویش را بردارید . گاهی وقت‌ها ممکن است تغییراتی را در تارنما ایجاد نمائید و در انتظار بمانید تا سود آن را مشاهده کنید، این تست‌ها می‌توانند پیروزی شما‌را تضمین کنند و هیچگاه نباید از انجام تست‌ها بترسید و یا آنها را رها فرمائید . تست‌هایی مانند A/B میتوانند به فیس اصولی شما را در‌این گزینه کمک نمایند .

12 . پیوند‌های شکسته خود را اصلاح فرمایید .
با توجه به تعداد صفحه ها و حجم وب سایت شما ممکن میباشد لینک‌های شکسته در وب سایت شما به وجود بیایند و یوزرها حین استعمال از مطالب وب سایت شما با خطای 404 مواجه شوند و این خبر زیاد ناخوشایندی میباشد و بازده و تلاش تارنما شما‌را دستخوش تغییرات منفی و مخرب مینماید و تجربه کاربری وب سایت شما‌را در کسری از ثانیه تخریب می‌نماید .

می بایست برای تصحیح کردن این لینک‌های شکسته غایت همت و دقت خویش را به کار ببنیدید زیرا این لینک‌های شکسته در رتبه‌بندی شما در موتورهای کاوش نیز تاثیر منفی دارا‌هستند . ابزارهای متعددی برای این کار موجود است و اکثر زمان ها ابزارهای سئو امکاناتی برای اطلاع یافتن از این لینک‌ها و ترمیم آنها دارند .

13 . پیشنهادات و ایده‌های نو و خاص ارائه دهید .
اینکه چه‌طور بازدیدکنندگان و مخاطبان خویش را تبدیل به مشتری میکنید و یا به عهد و پیمان بازاریابان آنان را وارد یک قیف برای فروش میکنید و آنان‌را نگه می دارید تا مجدد و دوباره از شما خرید نمایند صرفا با ارائه ایده‌ها و پیشنهادات جدید و یگانه امکان‌پذیر می باشد . تقلید کردن از وبسایت‌های حریف ممکن می باشد در آغاز برای شما منافعی داشته باشد البته تا زمانی که نتوانید صدایی منحصر به فرد خود تولید فرمائید مدام پایین سایه‌ی رقبا خواهید بود .

پیچیده نیست، در حالتی‌که این عمل را با مشورت همیاران و خلاقیت و ایده‌پردازی انجام دهید و کارایی و پشتکار مداوم را به عمل ببندید حتما به فایده خواهید رسید و تصمیمات شما در‌این زمینه میتوانند انتخاب کننده باشند . در ضمن از تصمیم به دست آوردن، ناکامی میل کردن و مجدد بلند شدن نترسید . بخش اعظمی از شرکت‌های بزرگی که شرایط کنونی می‌شناسید بارها و بارها شکست خورده‌اند اما از آنان درس گرفته‌اند و رو به جلو جنبش کرده‌اند .

14 . محتوایی متناسب با پرسونای مخاطب خود ساخت کنید .
در صورتی‌که محتوایی می‌نویسید که کاربران را سرگرم فرمائید بایستی مراقب باشید که گیر تله‌های محتوایی نیفتید . در شرایطی‌که برای همه محتوا ساخت نمایید در حقیقت برای هیچ کس محتوا ساخت نکرده‌اید . محتوای شما خویش شما هستید و آن چیزی که روی آن تمرکز دارید . شما در ادامه چه مشتری‌هایی هستید? پس متناسب با آنها و برای آنها محتوا ایجاد فرمایید و سایر را به راحتی حذف کنید .

می بایست بدانید چه کسی به تارنما شما سر می زند و به چه منظور سر می زند و چه منفعتی برای شما دارااست و متناسب با آن محتوا ایجاد فرمائید . هدف ها تجاری شما باید در محتوا موج بزند البته به گونه‌ای که مخاطبان متوجه آن نشوند . در شرایطی که مخاطبانی دارید که از محتوای وب سایت شما استعمال می کنند وظیفه شما این می باشد که این مخاطبان را تبدیل به مشتری نمائید و می دانید چیست؟ هیچ چیز به مقدار اقتدار سخن تاثیرگذار نیست .


برچسب:  طراحی سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۰۲:۵۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

امتیاز کیفی (Quality Score) در گوگل ادز چیست؟

طراحی سایت در‌این نوشته‌ی علمی از خصوصی یادگرفتن تبلیغات در جستجوی گوگل، می خواهیم راجع به امتیاز کیفی (Quality Score) که به طور بدون واسطه بر هزینه‌ها و رتبۀ اکران تبلیغتان تاثیر می گذارد حرف کنیم. آشنایی صحیح از امتیاز کیفی در جستجوی گوگل میتواند تضمین‌کنندۀ برد شما باشد و عدم فهم و شعور صحیح آن، شما‌را با ناکامی مواجه می کند!

امتیاز کیفی تبلیغات گوگل چه می‌باشد؟
در یک گزاره، گوگل ادز به تبلیغ شما یک امتیاز کیفیت از 10 می دهد و از این ترازو در درجه‌بندی تبلیغ‌تان به کار گیری مینماید. هرچقدر این امتیاز فراتر باشد، بیش تر خوش به حالا شما می گردد! یعنی علاوه بر آنکه هزینه‌های شما کاهش می یابد، گوگل تبلیغ شمارا بیش تر و در مرتبه بالاتری قرار میدهد.

کیفیت عمل شما برای گوگل مهم‌خیس از هزینه‌ای میباشد که پرداخت میکنید.

اینطور بدین زمینه نگاه فرمائید که در حالتی‌که کیفیت فعالیت شما فراتر باشد، گوگل هم از شما تقدیر و قدردانی می کند. چون شما رضایت یوزرها را جلب کرده‌اید و گوگل هم به پاس زحمات شما، حاضر میباشد با هزینه کمتری تبلیغ شمارا در جایگاه فراتر قرار دهد. توشه دیگر تکرار میکنم که‌این یک بازی 3 راز موفقیت میباشد! مشتری، تبلیغ‌دهنده و گوگل هر سه موفق این بازی می باشند!

اما برعکس این مورد هم موجود است. یعنی ممکن میباشد شما امتیاز پایینی بگیرید و گوگل رغبت چندانی برای اکران تبلیغ شما نداشته باشد و در حالتی‌که هم بخواهد آن را اکران دهد، هزینه متعددی از شما بگیرد!

همان طور که در نمودار ذیل هم مشاهده میکنید، هرچقدر امتیاز شما بیش تر باشد، هزینه تبلیغات شما (به نحوه محسوسی) کمتر خواهد شد.

تاثیر امتیاز کیفی بر هزینه گوگل ادز
ولی برای اینکه بدانید این امتیاز که تا این حد مهم و تاثیرگذار میباشد چه‌گونه اندازه‌گیری میشود و چه معیارهایی داراست، ادامۀ نوشته‌ی علمی را مطالعه بفرمایید.

کیفیت یک تبلیغ چه‌طور اندازه‌گیری میشود؟
خب، تا به اینجا فهمیدیم که کیفیت تبلیغ، در سکو تبلیغ و هزینه‌های ما اهمیّت بسیار متعددی دارااست. درحال حاضر بیایید مقداری ظریف‌خیس شویم و ببینیم که گوگل ادز دقیقاً به چه چیزی امتیاز میدهد؟ آیا مقام طبیعی وب سایت (بهینه سازی) تاثیری بر این امتیاز داراست؟ (بگذارید همین درحال حاضر پاسختان را بدهم: نه، ابداً، به هیچ عنوان).

کلاً گوگل برای امتیاز دادن به تبلیغ شما 3 ترازو متفاوت را در لحاظ می گیرد که عبارتند از:

نرخ کلیک
دارای ارتباط بودن تبلیغ
تجربه استفاده کننده از ورقه فرود
درپی هر میزان را تماما گزینه بازبینی قرار می دهیم.

شاخص های امتیاز کیفی در گوگل ادزنرخ کلیک گزینه انتظار (Expected Clickthrough Rate)
نرخ کلیک در گوگل ادز (به اختصار CTR) یعنی اینکه نسبت تعداد محل ورود تبلیغ شما به تعداد اکران آن چقدر میباشد. همان دیگر، نرخ کلیک یعنی از بین تعداد کاربرانی که تبلیغ شما‌را چشم‌اند، یکسری نفرشان روی آن کلیک کرده‌اند.

برای مثال نرخ کلیک 10 درصد، یعنی از 100 نفری که تبلیغ شمارا چشم‌اند، فقط 10 نفر روی آن کلیک کرده و وارد وب سایت شما گردیده‌اند. اکنون هرچقدر نرخ کلیک شما فراتر باشد، گوگل امتیاز بیشتری را روی این شاخص به شما میدهد. چرا؟

دلیلش به طور کاملً مشخص و معلوم میباشد. فرض کنیم شما خودتان درپی خرید یک هندزفری باشید. در گوگل عبارت «خرید از طریق اینترنت هندزفری» را کاوش می کنید. یک‌سری متن تبلیغ به شما اکران داده می گردد. شما کدام را تعیین میکنید؟ احتمالاً گزینش شما تبلیغی میباشد که دست‌کم خصوصیت‌های تحت را داشته باشد:

جالب باشد؛ یعنی حیث شما‌را جلب نماید و به شما هدف بدهد تا روی آن کلیک فرمائید.
دارای ربط باشد؛ یعنی آیا این تارنما مال متبوع شما‌را دارااست یا این که نه.
روشن باشد؛ یعنی معلوم باشد که فروشنده در ادامه چه است و چه خدماتی دارااست.
اکنون هرچقدر نرخ کلیک تبلیغ شما فراتر باشد، گوگل به تبلیغ شما امتیاز بالاتری می دهد. دلیلش هم بی آلایش و معلوم میباشد: نرخ کلیک فراتر یعنی متن تبلیغ شما بهتر از تبلیغ رقبای شماست و یوزرها بیشتری آن را دوست دارا هستند.

 

عصر جامع تبلیغات در گوگل

شما میتوانید تمام دانش و مهارت گوگل ادز را درین عصر 15 ساعته از آکادمی نوین بیاموزید و یک کارشناس تبلیغات گوگل گردید.

برای اطلاع از سرفصل‌های زمان روی عکس کلیک نمائید.

فرد اینجانب در‌حالتی که تبلیغی ببینم که ادبیات دیدنی‌تری داشته باشد و مطمئن نحس که به نیاز اینجانب جواب می دهد، صد رد صدً روی به عبارتی کلیک میکنم. در حیث داشته باشید که زمانی گوگل ببیند یک تبلیغ تعداد دفعات متعددی اکران داده می‌گردد البته یوزرها خیلی مقداری روی آن کلیک می نمایند، به‌این فیض می رسد که احتمالاً تبلیغ کیفیت خیر و خوبی ندارد و نمی‌تواند حیث یوزرها را جلب نماید. پس امتیاز یه خرده برای این تبلیغ در لحاظ می گیرد.

شما می توانید در پنل کاربری خویش (در صورتی‌که به آن دسترسی داشته باشید)، ملاحظه کنید که گوگل روی شاخص نرخ کلیک به ازای هر واژه کلیدی دقیقاً چه امتیازی به شما داده میباشد. امتیاز شما یکی حالات ذیل خواهد بود:

فراتر از حد معدل
درحد معدل
زیر‌خیس از حد معدل
موقعیت فراتر از حد معدل نشان می دهد که نرخ کلیک شما در موقعیت مطلوبی جای‌دارد و یوزرها از متن تبلیغ شما راضی بوده‌اند. شرایط در‌حد معدل خیلی بد وجود ندارد البته جای بهتر شدن داراست.

البته در حالتی که موقعیت نرخ کلیک‌تان زیر‌خیس از حد معدل باشد، یعنی مشکلی دارید و حالت نرخ کلیک تبلیغ شما بحرانی میباشد! پس سریعاً می بایست دست به عمل گردید تا امتیاز نرخ کلیک خویش را ارتقا دهید. در فصل باصرفه‌سازی تبلیغ، همگی کارهایی که لازم میباشد انجام دهید تا امتیاز بالاتری اخذ فرمایید را توضیح داده‌ام.


برچسب: طراحی سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۷:۵۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

ولاگ چیست؟ ولاگر کیست؟

طراحی سایت رغبت یوزرها به محتوای ویدیویی سبب ساز شد که نسل جدیدی از محتوای دیجیتال به اسم ولاگ(خلاصه کلیپ وبلاگ) یا این که «Vlog» به وجود بیاید. ولاگ یکی دوست داستنی‌ترین و متداول‌ترین دسته‌های محتوای ویدیویی میباشد. در ولاگ، کسانی به اسم ولاگر یا این که «Vlogger» از معاش خویش و کارهایی که انجام می دهند فیلم می گیرند و این فیلم‌ها را در یک بستر ویدیویی مانند یوتیوب و اینستاگرام منتشر می نمایند.

ولاگینگ یا این که ولاگری یک فعالیت روزمره و دائمی میباشد که در آن ولاگر از معاش خودش و عمل‌هایی که در حین روز انجام می دهد، فیلم می گیرد و این فیلم را با مخاطبان خودش به اشتراک می گذارد.

مراد از وب لاگ و بلاگینگ یا این که بلاگ‌نویسی، ساخت محتوای متنی در خصوص مسائل معاش یا این که یک قضیه یگانه میباشد. به بیان دیگر بلاگر محتوای متنی ساخت می کند و آن را در بستر به اسم وب لاگ که منحصر به فرد خودش میباشد منتشر می‌نماید البته ولاگر محتوای ویدیویی یا این که ولاگ ایجاد می نماید و آن را در بسترهای اجتماعی مانند یوتیوب یا این که اینستاگرام به اشتراک میگذارد.

ولاگر صد رد صد بایستی به معاش فردی خودش بپردازد؟
یکی سوالاتی که در موضوع ولاگ و ولاگری مطرح میشود این میباشد که آیا ولاگر بدون شکً می بایست به معاش فردی خودش بپردازد تا محتوای وی ولاگ و خودش ولاگر به اکانت بیاید؟ جواب منفی میباشد. شما تحت عنوان ولاگر می توانید قضیه گزینه عشق و علاقه خودتان را در ولاگ منتشر نمایید و درباره ی آن با مخاطبان خودتان گفتمان نمایید.

این مورد دقیقاً مشابه به بلاگ‌نویسی میباشد.فردی که وب لاگ می‌نویسد میتواند در وب لاگ خودش موضوعات گوناگون معاش و بعد ها متعدد آن را تحقیق کند یا این که این‌که میتواند یک زمینه مختص مثل تعمیرات اثاثیه خانگی، خوشنویسی، جاری‌شناسی و غیره را گزینه نظارت، عیب گیری و باز‌بینی قرار دهد.

یک تاریخچه اجمالی از ولاگ و ولاگری
حدود سال 2004 بود که اولی ولاگرها در سراسر دنیا ظهور کردند. اولیه ولاگ‌ها نقش مهم و قابل توجهی در رویش و پیشرفت این دسته از محتوای دیجیتال داشتند و سبب شدند که‌این گونه ساخت محتوا بین یوزرها گوناگون رایج و متداول شود.

سال 2005، 1 سال شگفت انگیز برای ولاگری بود؛ چون در همین سال یوتیوب ظهور کرد و تحت عنوان یک بستر عالی برای ساخت ولاگ و تکثیر محتوای ویدیویی مطرح شد. یوزرها می‌توانستند با ورود به‌این محیط هر ویدویی که رغبت داشتند را کاوش، پیدا و در غایت تماشا نمایند. اما ولاگ‌ها در آن دوره کیفیت و جذابیت چندانی نداشتند و نسبتاًً هیچ ویرایشی روی آن ها انجام نمی شد.

مراحل ولاگری در سال‌های اخیر به شدت تصاعدی بوده میباشد و هر روز شاهد ظهور ولاگرهای تازه و بااستعدادی هستیم که در مسئله آیتم عشق خویش ولاگ ساخت و منتشر مینمایند. این ولاگ‌ها در سطح جهانی در یوتیوب منتشر می کنند اما ولاگرهای کشور ایران از‌آنجا‌که خبر دارا‌هستند که مردم بیش تر از اینستاگرام استعمال می‌نمایند، محتوای خودشان را در اینستاگرام منتشر مینمایند.

مطالعاتی که به تازگیً انجام شد نشان بخشید که 44 درصد از یوزرها وب هر ماه دست کم یک ولاگ را تماشا می‌‎نمایند و در فیض ولاگری می تواند در آینده خیر‌چندان به دور به یک شغل تمام‌وقت تبدیل شود. سرمایه‌گذاری روی تبلیغات از روش ولاگری به شکلی مداوم در درحال حاضر رویش و ارتقاء میباشد. بازاریاب‌ها بایستی به‌این تامل باشند که در قضیه ایجاد ولاگ هم مطالعه نمایند و در آن به تخصص برسند؛ چون از این طرز می توانند به مخاطبان بسیار متعددی دست پیدا نمایند.

تلفن همراه هوشمند؛ علت اصلی تحول ولاگری
دیدنی میباشد بدانید ولاگرهایی که در سال‌های پیشین عمل می‌کردند، دوربین را در چنگ می‌گرفتند یا این که به فرد دیگری می‌دادند و خودشان در قبال آن می‌ایستادند و با مخاطب خودشان کلام می‌کردند. این دور و اطراف اینک عوض شده میباشد. دیگر کسی از این نحوه به کارگیری نمی‌نماید. موبایل هوشمند و دوربین سلفی آن کلیه قواعد را به هم جاری شد.


برچسب: طراحی سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۷:۵۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

انواع سایت مپ

طراحی سایت 


ساخت وب سایت شما می توانید با تولید نقشه وب سایت و ثبت کردن آن در کنسول گوگل، براحتی گوگل را از پایانی مطالبی که در وب سایت خود منتشر می‌کنید در جریان بگزارید و گوگل بتواند مطالب جدید سایت شما‌را ایندکس بکند.

تولید پوشه robots.txt و ثبت آن در کنسول گوگل
برای اطلاع رسانی به گوگل جهت جستن نقشه وب سایت میتوان از فولدر robots.txt بهره برد همچنین شما میتوانید در این فایل معلوم بکنید که گوگل اجازه ایندکس کردن کدام صفحه ها از وبسایت شما را دارد و کدام صفحات از سایت شما را نمیتواند ایندکس بکند.(این آیتم می تواند برای انواع گوناگون خزنده ها مانند بینگ و یاندکس و... نیز راستگو باشد و شما به هرمورد از موتور های جستجوگر اجازه دسترسی و تلاوت مطالب بخش خاصی از وب سایت خود را بدهید)

لیست کار های اثرگذار برای سئو وب سایت که هر سئوکار باید انجام دهد
عمل بر روی برند
شما میتوانید با فعالیت بر روی بند خود، در شبکه های مردمی، خود را بیشتر به کاربران خود نزدیک بکنید. همچنین در لحاظ داشته باشید که برخی از شبکه‌های‌عمومی تاثیر بسیار خوبی بر روی سئوی وبسایت شما دارند و با کار بر روی آن‌ها می توانید علاوه بر بهبود رتبه سایت خود، به مخاطبان خود در شبکه‌های‌مردمی هم دسترسی مناسبی داشته باشید

تنظیم رپورتاژ آگهی و تولید محتوای روزانه
برای تکمیل چک لیست سئوی وبسایت می توانید 2 مورد فوق را تکمیل بکنید و در وبسایت خود به کار ببرید. در تهیه و تنظیم محتوا همگی کارایی خود را بکنید که مطابق با قانون ها گوگل صورت بپذیرد.

در شرایطی‌که شما مورد دیگری برای آنالیز لیست سئو مد حیث دارید مطلقا در قسمت نظر ها همین نوشته‌ی علمی مطرح بکنید تا به تارنما طولانی تر شود و بقیه کاربران هم بتوانند از آن به کارگیری بکنند.

برای مقدمه عمل این مورد کافی میباشند و میتوانید بصورت بدون نقص با انجام موارد فوق یک کانفیگ بسیار حرفه ای که همگی بهینه سازی کار های با تجربه و باسابقه انجام می دهند را شما نیز انجام دهید.

در سئو وجود تداوم و انجام و باز‌نگری مجدد تغییرات تاثیر بسیار زیادی در گرفتن ترافیک بیشتر دارد، همچنین با دقت به رقابت بالا در دنیای اینترنت باید تمامی سعی خود را بکنید که فاکتور های گوگل را به نحو احسن انجام دهید.


برچسب: طراحی سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۹:۵۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

نمایش شبکه‌ای پست‌ها با المنتور

 طراحی سایت بعضا از کاربران وب از اهمیت وبلاگ در وب سایت­‌های خود غفلت می­‌کنند. با این حالا، ثابت شده است که یک کدام از مهم­‌ترین ابزارهای آیتم به کارگیری برای ارتقا ترافیک سایت و درگیر کردن کاربر با سایت، همین وبلاگ می باشد. علاوه بر این، وبلاگ به شما امداد مینماید تا تصویری از یک منبع آنلاین قابل اعتماد برای کاربران باشید. چنانچه تصمیم گرفته­‌اید از بلاگ در سایت خود استعمال فرمایید، پیشنهاد می کنیم بهترین راهکارها را برای چذابیت آن در لحاظ بگیرید. در این نوشته‌علمی ما به شما نشان خواهیم بخشید که چگونه می‌توان شبکه‌­های یکسان و مرتبی از پست‌­ها و
عکس‌­ها را بدون کد و فقط با استعمال از افزونه Elementor درست کرد. نمایش شبکه‌ای پست‌ها با المنتور ، که خود جعبه ابزار بزرگی برای ویرایش است، جذابیت خاصی به تارنما شما می­‌بخشد. پس در حالتی که درپی تغییر‌و تحول در وبسایت خود برای بهبود آن هستید، با ما یار باشید.

نمایش شبکه‌ای پست‌ها با المنتور
آنچه در‌این نوشته‌ی علمی به اختصار خواهید آموخت:

المنتور چه می‌باشد؟ (مروری مجدد)
چه چیزی در امر المنتور بسیار مخصوص می باشد؟
چرا بایستی از یک نمایش نوشته‌ها بصورت شبکه‌ای در وردپرس بهره برد؟
چطور با المنتور پست­‌ها را به صورت شبکه‌­ای بسازیم؟
المنتور چه می‌باشد؟
همان‌طور که می‌­دانید، المنتور یک ویرایشگر توانمند است که قوی به طراحی مجدد هدرها و پاورقی­‌ها می باشد. اما این بار مختلف پیش
می‌­رود. المنتور آخرین و مجانی، تولید کننده ویرایشگر صفحه ها وردپرس می باشد که به شما قابلیت و امکان می­‌دهد وب سایت­‌های خوشگل وردپرس را با عادی‌­ترین و سریع‌­ترین شیوه ممکن ساخت نمایید. این ویرایشگر قوی به همان اندازه که کارکشته و مفید می باشد به همان اندازه هم به راحتی قابل به کارگیری می باشد. تنها باید دقت کرد و گذشته از مقدمه فراگیری­‌های لازم را روءیت کرد. در این­جا ما با دستکاری نمایش شبکه‌ای پست‌ها با المنتور رمز و فعالیت داریم.

elementor- نمایش شبکه‌ای پست‌ها با المنتور
تعریف مجددی از المنتور
چه چیزی در زمینه‌ی المنتور بسیار مخصوص است؟
تفاوت اصلی این ویرایشگر با سایرین این می باشد که شما می‌توانید ضمن طراحی زنده و در قسمت فرانت‌اند وب سایت خود، به سطح بالایی از طراحی برسید. بدون نیاز به کدنویسی!
المنتور اولی و موقتا فقط سازنده صفحات سایت است که قابلیت طراحی بینهایت را ارائه می­‌دهد. این دربرگیرنده روستا­‌ها ابزارک اثرگذار، یک کتابخانه از قالب­‌های طراحی شده زیبا، یک ابزار بی نظیر بازنویسی موبایل و یک ویژگی تاریخچه تجدید لحاظ در مشاهده کرد بصری است. این­ها در واقع فقط برخی از ویژگی­‌های مو جود در این افزونه بدون پول وردپرس می‌باشند. اگر هنوز با آن کار نکردید، قطعا فراگیری المنتور را در وب سایت همیار وردپرس مشاهده کنید.

چرا بایستی از یک نمایش شبکه‌­ای از نوشته ها در وردپرس بهره مند شد ؟
در‌صورتی‌که اعتنا کرده باشید و به وب سایت­‌های عالی و پر طرفدار محرمانه زده باشیذ، خواهید رویت کرد که علاوه بر گرافیک زیبا و ساده از دسترسی راحتی نیز برخوردار هستند. این بدان معنا می باشد که کاربر به راحتی می‌­تواند به قسمت­‌هایی نظیر پست­‌ها، نهایی فرآورده ارائه شده، بهترین عنوان­‌ها و یا مورد ها دیگر، دسترسی داشته باشد و حتی قسمتی از آن را بدون ورود به همان صفحه بخواند. خب این خیلی خوب است. کاملا نظر کاربر جذب می­‌شود و آن‌گاه به برگه یا پست مورد نظر می­‌رود و این خود بازه بعدازظهر ماندگاری کاربر در وب سایت را بیش تر خواهد کرد. یک نمایش شبکه‌ای پست‌ها با المنتور، فقط یک نمایش نیست بلکه اطلاع رسانی کامل و سریع بصری نیز است.


برچسب: طراحی سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۵۸:۴۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

API های عمومی و ادغام API

طراحی سایت API یک معنی دیرینه در برنامه نویسی رایانه می باشد و سالهاست که چکیده از ابزارهای برنامه نویس ها محسوب میشود . به صورت سنتی، از API ها برای اتصال اجزای کد در اینک اجرا در همان دستگاه به کارگیری می‌شد . البته با ظهور شبکه هایی که در همگی جا حضور دارا هستند، API های عمومی که گهگاه به آن API های باز هم گفته می‌شود، در دسترس قرار گرفت .

API های همگانی از طریق وب در دسترس می باشند و به شما امکان میدهند کدی را بنویسید که با کد دیگر برنامه نویس ها رابطه برقرار کند . این روند به عنوان ادغام API شناخته می‌گردد . این گونه مخلوط کردن کدها به یوزرها قابلیت و امکان می‌دهد کارایی سیستم های متفاوت خویش را با بقیه افراد ترکیب کنند . برای مثال ، در‌صورتی‌که از نرم افزار اتوماسیون بازاریابی Marketo به کار گیری می نمایید ، میتوانید داده های خود را با عملکرد Salesforce CRM همگام سازی نمایید .

"گشوده" ​​یا این که "همگانی" نباید درین زمینه به معنای "بدون‌پول" تعبیر و تفسیر شود . برای این عمل هنوز باید یک مشتری Marketo و Salesforce باشید . ولی در دسترس بودن این API ها ترکیب را به یک مراحل مضاعف ساده تر تبدیل کرده است .

وب
خدمات و API ها ممکن می باشد اصطلاح وب خدمت را از اوایل ده سال قبل به خاطره بیاورید و فکر فرمائید که‌این ایده با API عمومی شبیه باشد . البته در واقعیت ، یک وب سرویس مدل خاصی از API گشوده میباشد و تیم ای از مختصات به طور کاملً سفت و دشوار را شامل می‌شود ، از گزاره اینکه با لهجه تعریف خدمات اینترنت (WSDL) که نوعی XML میباشد، معلوم می گردند .

معمولا از خدمات اینترنت تحت عنوان منتخب از معماری خدمت گرا (SOA) به کارگیری میشد . ترقی در تکنیک های قضیه استعمال در ارتباطات خدمت به خدمت - خصوصاً سبک تر و انعطاف پذیر تر بودن API های REST این دسته اینترنت خدمات را تا منسوخ شدن پیش برده می‌باشد .

API
های REST


برچسب: طراحی سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۰:۰۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)