مرجع مقالات رسمی طراحی سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت .

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت

خصوصیت های حساس در پباده سازی وبسایت فروشگاهی ویژگی

طراحی سایت  خصوصیت
های حساس در پباده سازی وبسایت فروشگاهی ویژگی
های مهم در طراحی وب سایت و قالب فروشگاهی چه چیزهایی می باشد؟ طراحی وب سایت فروشگاهی و یا قالبهای فروشگاهی وردپرس و یا هرگونه فروش فرآورده فعلا از پرطرفدارترین قالب هایی که میباشد که مشتریان در پی آن هستند و می خواهند از این طریق کسب درآمد داشته باشند . البته بایستی مطلع بود که طراحی این قبیل قالب ها در وردپرس اصول و استانداردهای خود را دارااست که باید در حق تقدم قرار بگیرند تا بتوانید سایتی عالی و پر بازدید و درآمدزا داشته باشید که این دستور به جذب کاربر و مشتری اکثر برای شما ختم خواهد شد . در این متن به مواقعی که حس کردیم می بایست بی تردید در ساخت سایت فروشگاهی لحاظ شود می پردازیم . طراحی وب سایت

محتوای بی نیاز : در پباده سازی یک تارنما فروشگاهی خوب ارائه ی یک راهکار محتوای مناسب با سایت میباشد به صورتی که اولیه به جای ارائه کالا، اطلاعات فرآورده را ارائه می دهیم . این کار در پیروزی وب سایت تاثیر بخش اعظمی داراست . افزونه های جانبی وردپرس مانند WordPress seo امداد متعددی به شما میکند .

رابط کاربری عالی : در طراحی یک وبسایت خوب فروش فرآورده و کالا، ارائه ی یک رابط کاربری مطلوب میباشد به نحوی که استفاده کننده به راحتی بتواند با آن رابطه برقرار نماید و یک تجربه ی کاربری عالی بدست آورد . این کار منجر می گردد تا کاربر در بازدید دوباره از سایت شما ترغیب شده و حتی کاربران دیگر را هم به بازدید از سایت شما دعوت کند . گونه بندی تولید ها یکی‌از کارهایی میباشد که به کاربر بازدید کننده از تارنما شما یاری می نماید تا سهل تر و پر سرعت خیس به کالا مورد حیث خویش دسترسی پیدا نماید .

خصوصیت
های سایت فروشگاهی
نمایش و دکورا سیون محصول ها : در پباده سازی یک قالب فروشگاهی و وب سایت فروش کالا، خوب به اکران گذاشتن تولیدها در ورقه ی اصلی سایت در قالب دوست داستنی ترین تولیدات، جدیدترین تولید ها، پربازدیدترین تولید ها و … یک امر حتمی است . این فعالیت سبب ساز میشود تا استفاده کننده بازدید کننده با تولیدات شما راحتتر و خوبتر آشنا شود و بتواند آسوده تر گزینش کند .

بروزآوری مطالب تارنما : در مدیر این جور وبسایت ها میباشد، هر یک‌سری که رئیس یک وب سایت فروشگاهی با وردپرس فراوان راحت میباشد و دغدغه ی کمتری دارد اما ممکن است لازم باشد که هر روز چه برای بها تولیدات و چه برای خود کالاها و تغییرات مربوطه به آن‌ها بروزرسانی در حیث گرفته شود . یعنی دائما مطالب و محصولات را آپ تو دیت نگه دارید . بخصوص قیمت آن ها .

تصاویر و توضیحات : ارائه ی تصاویر و توضیحات بی نقص یاروهمدم با ذکر نقاط قوت و ضعف برای تولید ها متفاوت هم برای جذب مشتری دوچندان تاثیرگذار میباشد . مدام یک عکس از کالای متبوع در کنار توضیحات ان روی استفاده کننده تاثیر زیادی داراست . وبسایت دیجی فرآورده این کار را به شایسته ترین نحو انجام داده میباشد .

سبد خرید : گذاشتن آیتم اضافه کردن به سبد خرید در کنار هر محصول و همچنین وجود جعبه جستجو از ویژگی های با اهمیت یک وبسایت فروشگاهی خوب به شمار می رود . چرا‌که کاربر می بایست مال خویش را در اسرع وقت به سبد خرید خود طولانی تر کند سوای هیچ زحمتی؛ در موضوع جعبه کاوش نیز استفاده کننده می بایست بتواند هر لحظه که خواست کالای گزینه نظرش را جستجو کرده و شایسته ترین گزینه را به دلخواه خودش تعیین کند .


برچسب: طراحی سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۵۴:۵۹ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

بوت استرپ چه چیزی است؟

طراحی سایت ساخت وب سایت با بوت استرپ مزیت های بسیاری فراوانی داراست ازجمله جذب مخاطبان فراوان از طریق تلفن همراه های هوشمند و تبلت می‌باشد. بوت استرپ بصورت کلی یک فریم ورک است که شما می توانید برای ریسپانسیو وب سایت از آن به کار گیری فرمایید. در این نوشته‌ی علمی شمارا با مزیت های ساخت سایت با بوت استرپ بیش تر آشنا خواهید شد .


در پیشین افراد برای تحقیق در باب موضوعی یگانه و یا کشف کردن سوال های احتمالی خود، به سمت کامپیوترهای خود ‌می‌رفتند و با به کارگیری از اینترنت و با متوسل شدن به موتورهای جستجو سعی در پیدا کردن جواب مناسب داشتند. البته امروزه با وجود گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و حتی تلویزیون‌های هوشمند، استعمال از اینترنت و جستجو در موتورهای جستجو گسترده‌تر شده است. کاربران انتظار دارا‌هستند سایتی که در گوشی و تبلت خود بازدید می کنند، نمایشی مشابه به آنچه در کامپیوتر و لپ تاپ می بینند داشته باشد.

طراحی سایت
سایت طراحی شده ‌قادر است مخاطبان متفاوتی داشته باشد. بعضی از این مخاطبان ترجیح ‌می دهند محتوای تارنما‌ها را در کامپیوتر و لپ تاپ‌های خود بازدید کنند و بعضی عشق و علاقه‌مند به استفاده از وب‌سایت‌ها در موبایل‌های هوشمند خود می‌باشند. لذا ساخت وب سایت می بایست به گونه‌ای باشد که نمایش سایت در هر دستگاهی به شکلی صحیح انجام شده تا هر سیرتکامل مخاطبی را مجذوب خود کند. برای نمایش صحیح وب سایت‌ها در دستگاه‌های گوناگون از گزاره تلفن‌های هوشمند، تبلت و کامپیوتر و حتی تلویزیون‌های هوشمند از تکنولوژی ریسپانسیو و یا عکس العمل گرایی استعمال ‌می گردد.

سفارش وب راز: bootstrap و کاربرد آن


بوت استرپ چیست - طراحی سایت با بوت استرپ

Bootstrap در حقیقت کادر وورکی هست که از سه گویش HTML ، CSS ، JQuery ‌تشکیل شده می باشد. در ابتدا لازم میباشد توضیحی مختصر درباره هر کدام از این زبان‌ها داده شود. ‌HTML ‌برای ساختار و قالب محتوا استعمال ‌می شود. CSS ‌جهت فیس دادن به ساختارهای ایجاد شده در HTML ‌به کارگیری می گردد و سبب ‌می شود وبسایت طراحی شده ظاهر مناسب و بهتری داشته باشد. همچنین JQuery ‌برای اضافه کردن امکانات و وظایف اضافه در سایت کاربرد دارد. اینک بوت استرپ با دارا بودن هر سه لهجه، بستری مناسب را برای طراحی یک تارنما بدون نقص و واکنشگرا در اختیار طراحان سایت قرار داده است. طراحان وب با استعمال از بوت استرپ نیازی به نوشتن کدهای پیچیده و طولانی نداشته و ‌می‌توانند از کدهای موجود که از پیشین آماده شده‌اند استعمال کنند. همچنین آماده آوردن فضایی عادی برای طراحی وب سایت برای کسانی که دستکم با HTML ‌و ‌CSS ‌آشنایی دارا هستند از مزایای بوت استرپ ‌میباشد. در کنار تما‌می‌این مورد ها، طراحی با بوت استرپ قابلیت و امکان تفکیک بخش‌های متعدد تارنما جهت افزودن کدها را فراهم آورده میباشد.
بوت استرپ به طور کامل open source ‌بوده و قابلیت باصرفه‌سازی دارااست. همچنین در هنگام نصب ‌می‌قدرت آن را به موقعیت به طور کامل سفارشی نصب کرد و با کاهش حجم موارد قابل نصب، از حجم پایانی آن معدود کرد.
در نهایت ‌می‌قدرت به سازگار بودن وب‌وبسایت‌های طراحی شده با بوت استرپ با کلیه مرورگرها از جمله Firefox ، chrome ، safari، IE و … اشاره نمود.
علاوه بر مزایایی که از بوت استرپ گفته شد، بهتر میباشد از معایب آن نیز گفته شود. فایل‌های تولید شده با بوت استرپ دارای حجم زیادی میباشد. هرچند برنامه نویس ها با تجربه کافی ‌میتوانند با حذف برخی از کدها، از حجم پوشه‌ها بکاهند ولی افراد آماتور قدرتمند به نادر کردم حجم نسبی این پوشه‌ها نخواهند بود. همچنین برخی از ترکیب بندی‌ها در بوت استرپ کمی پیچیده بوده و ریسپانسیو کردن بخش‌هایی از سایت مانند جدول‌ها به دلیل ساختار شبکه ای مشقت بار ‌میباشد.


برچسب: طراحی سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۲۴:۴۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

مزرعه لینک چیست؟ چقدر در مورد Link Farm اطلاعات دارید؟

طراحی سایت 


بهینه سازی چه می‌باشد؟ بی آلایش‌خیس از چیزی میباشد که فکر‌میکنید.

seo یا این که با صرفه‌سازی برای موتورهای کاوش به تیم‌ی عمل‌هایی گفته می گردد که شما برای بالا بردن درجه وبسایت خویش در موتورهای کاوش انجام می‌دهید.

شما هنگامی یک واژه و کلمه یا این که سوال و یا این که اصطلاح را در موتور جستجویی نظیر گوگل سرچ می کنید، لینک و پیوند‌هایی مربوط به مسئله شما به ترتیب رابطه و جایگاه‌ی وبسایت به شما نشان داده می شود. در واقعیت بهینه سازی فرآیند رابطه با اشخاصی میباشد که موضوعات مدنظر شما‌را سرچ مینمایند و شما با بهینه سازی میتوانید خویش را در صفحه ها نخستین گوگل به مخاطب عرضه نمائید.

seo واحد سنجش ترافیک تارنما شمارا ارتقاء میدهد و در‌صورتی‌که تولید ها و یا این که خدماتی را در سایت خویش عرضه می کنید اشخاص میتوانند از روش گوگل تارنما شمارا پیدا نمایند. بهینه سازی بر دو دسته فرنگی و داخلی می‌ّباشد که‌این دو در جزئیات با هم تفاوت دارا هستند البته انگیزه اصلی آنان یکی از میباشد: سئو تارنما و کسب ترافیک بیش تر و مرتبه‌ی بهتر در موتورهای کاوش.

سایت‌ها چه‌گونه در موتورهای کاوش ظواهر میگردند؟
محتوای عالی و پیوند‌های که اشخاص متفاوت در کانال‌های اجتماعی و یا این که سایت‌های دیگر از سایت شما قرار میدهند (اصطلاحا بک پیوند گفته می‌گردد) سیگنال‌هایی برای موتورهای کاوش محسوب میگردند که وب سایت شما‌را جذاب و کار کشته تلقی نمایند. موتورهای کاوش نظیر گوگل همت دارا هستند شایسته ترین و دارای ارتباط‌ترین نتیجه ها را به اشخاص نشان دهند. پس در صورتی سایت شما محتوایی باارزش دارااست مسلما گوگل قدر آن را خواهد دانست و شما‌را به مخاطبان مطالب موردنظر معرفی خواهد کرد.

گوگل سایت‌ها را چه‌طور درجه‌بندی مینماید؟
صفحه های گران بها و اصطلاحا با اتوریتی بالا در بالا فهرست گوگل نشان داده میشوند. این صفحه های از نگاه گوگل با ارزش می‌باشند و آنان را فراتر از سایر صفحه های و وب سایت‌ها نشان میدهد. محتوایی که باارزش باشد و اشخاص را زیر تاثیر قرار دهد و به قسم دارای اسم و رسم دارای منفعت باشد و به طور اصولی و با کلیدواژه‌های دارای اعتبار seo گردیده باشد شایسته ترین درجه را در گوگل کسب می نمایند.

این محتوای گرانبها در حالتی‌که در وب لاگ‌های دیگر و یا این که کانال‌های اجتماعی بوسیله اشخاص گوناگون به اشتراک نهاده شود واحد سنجش محبوبیت و مرتبه‌بندی آن‌ هم اضافه و بیش تر میشود. کلاً المان‌های مختلفی در کنار هم و در رابطه مفید با هم در مرتبه‌بندی گوگل و بقیه موتورهای کاوش تاثیر دارا هستند.

در شرایطی که وب سایت شما در صفحه ها گوگل چشم نمیشود و یا این که به اصطلاح درست آن ایندکس نمیشود یقینا ایراداتی در اصول seo و پباده سازی سایت شما موجود هست که می بایست آن ها را برطرف نمائید و مجددا مبادرت به ایجاد محتوای گرانبها نمائید.

3 گام معمولی برای بالا بردن جایگاه وب سایت در گوگل
گام نخستین: محتوای دیدنی و با فایده و با کلیدواژه‌ها و عباراتی که بیش تر در گوگل کاوش میشوند در مورد و منطقه‌ی کاری خویش ایجاد نمایید و منتشر فرمایید.
گام دوم: قابلیت اشتراک گذاری شل پست ‌ها و مطالب را در چنگ اشخاص قرار دهید.
گام سوم: این فعالیت را به طور مداوم و پیوسته انجام دهید.
این سه گام اساسی و بی آلایش میتواند با اعتنا به دسته عمل تارنما شما در بازه دوره خاصی درجه‌ی شمارا در موتورهای کاوش بهبود ببخشد و یاری دهد تا در صفحه ها نخستین گوگل و موتورهای کاوش چشم گردید. سود تصاحب کردن از محتوای با فایده و بهینه سازی گردیده هنگامی کارکرد خواهد داشت که شما مقدمات معرفی وب سایت خویش به موتورهای کاوش را کاملا مهیا کرده باشید.

ابزارهای مختلفی برای seo وجود دارا هستند که سئوکاران از آن ها استعمال می نمایند تا شایسته ترین فیض را در هنگامی کمتر بگیرند. اما بهینه سازی تنها به محتوا و طرز‌ی نوشتار آن و به کار گیری از کلیدواژه‌ها دارای ارتباط وجود ندارد، بهینه سازی تکنیکال و seo لوکال که که هر مورد حالت و قانون ها یگانه خویش را دارا‌هستند از جور تجربه‌ی کاربری وب سایت گرفته تا نقشه تارنما و مواقعی از این دست را در بر می گیرد که اشخاصی که در عمل seo عمل دارا هستند بدین مورد ها مسلط می باشند.

آیا بهینه سازی برای تمام سایت‌ها ضروری میباشد؟
گوگل مهره‌ی بسیار مهمی در تجارت آنلاین محسوب می‌شود و تارنما‌هایی که مال یا این که خدماتی برای فروش دارا هستند از گوگل به کار گیری می نمایند تا بیش تر چشم شوند و بیش تر فروش داشته باشند. اکنون کمپانی‌ها بسیار متعلق به گوگل می باشند و رقابت بر رمز بیش تر چشم شدن در گوگل به نقط ی اوج خویش رسیده میباشد. در صورتی انگیزه شما از حضور در فضای آنلاین چشم شدن و جستن مخاطبان می باشد بهینه سازی جزو الزامات و واجبات فعالیت شما می باشد.

توده بندی
بهینه سازی به معنای سئو و بهبود صفحه ها اینترنت در موتورهای کاوش هست. این عمل با ابزارها و طریق‌های خاصی انجام می شود. برای اینکه وب سایت و در مقیاس بزرگتر کسب و فعالیت شما در دنیای آنلاین اضافه چشم شود بایستی بر روی بهینه سازی تمرکز فرمایید و کارایی فرمائید به طور اصولی وب سایت خویش در موتورهای کاوش seo فرمایید.


برچسب: طراحی سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۴:۴۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

آشنایی با طراحی سایت

طراحی سایت

وب (web designer) کیست؟ طراح اینترنت (web designer) شخصی است که دارای منفعت گیری از ابزارهای استاندارد طراحی، ظواهر وب تارنما را طراحی کرده یا افزایش می بخشد . عموماً طراحان وب از نرم افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ و illustrator به کار گیری می نمایند، این ظواهر گرافیکی در پروسه آن‌گاه با به کار گیری از HTML، جاوا اسکریپت، CSS و دیگر لهجه های برنامه نویسی قابلیت و امکان اکران در گوشه و کنار اینترنت پیدا میکند .

 

 

چگونه طراح وب سایت شویم ? کلیک

نمائید

گسترش

دهنده اینترنت (web developer) چه کسی است؟ فعالیت های توسعه و گسترش دهنده وب زیاد مشابه طراح اینترنت وبسایت میباشد اما با این موقتا با آن کاملا متفاوت میباشد . گسترش دهنده وب به مباحث کد نویسی تسلط زیادی دارد و بر خلاف طراح وبسایت (web designer) بر روی back-end وب وب سایت عمل کرده و اصول کارکرد اینترنت وب سایت را برنامه نویسی مینماید .

 

طراحی سایت

 

ممکن می باشد طراح و توسعه و گسترش دهنده وب سایت یک نفر باشد و کل روند پباده سازی و برنامه نویس یک وب وب سایت توسط یک نفر صورت بپذیرد . وسیع ترین مزیتی که برای انجام پباده سازی وب سایت به وسیله web designer و برنامه نویسی تارنما به وسیله web developer وجود دارد طراحی حرفه ای یک وب سایت بی نقص و جامع می باشد . به این دلیل که هر یک از این افراد با احاطه در موضوعات مربوط به تخصص خویش می توانند در کنار هم و در بهره ی همیاری با یکدیگر کاستی های کارایی هر یک را نمایان ساخته و پروژه از هر حیث به فیس ماهر تری پیاده سازی شود . همینطور در بهره ی این همیاری چشم اندازی وسیع از هدف ها و طریق ی پیاده سازی یک پروژه واضح می‌گردد و فرآیند پیاده سازی پلتفرم به نحو مناسب تری اتفاق خواهد زمین خورد .

در آخر میتوان اعلام‌کرد در شرایطی که‌چه کسب تخصص در هر یک از حوزه های web designing و web developing می تواند آینده شغلی حرفه ای به همپا داشته باشد البته باید اعلام کرد جهان امروز، عالم نیز پوشانی علم ها گوناگون می باشد . در‌صورتی‌که یک طراح وب با دانش مربوط به توسعه و گسترش اینترنت هم شناخت داشته باشد یا این که بالعکس، کار کشته خواهد بود مسیر ترقی شغلی خود را سرعت بالا تر کرده و در‌این فن به یک کارشناس تمام عیار تبدیل گردد .


برچسب: طراحی سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۶:۲۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

تراست رنک یا امتیاز اعتماد گوگل Google TrustRank چیست

طراحی سایت در‌این نوشته‌علمی هر آنچه را که در رابطه TrustRank گوگل نیاز میباشد که بدانید را، خواهید آموخت. امتیاز اعتماد گوگل چه چیزی است؟ چه‌طور عمل می‌کند؟ و از تمامی مهمتر! چه‌گونه میتوان آنرا بدست آورد ؟

تراست رنک یا این که امتیاز اعتماد گوگل Google TrustRank چه چیزی است؟
در واقع TrustRank به گوگل و بقیه موتورهای کاوش در جنگ با اسپم امداد می نماید. به صورت ویژه TrustRank سیگنال های قابل اعتماد را اندازه گیری می نماید. این سیگنال ها یاری مینمایند تا چک و درجه بندی موتورهای جست جو قانونمند و مبنی بر سیگنال های صحیح پیش رود. ( مانند پیوند ها و محتوا)

با اینکه TrustRank در صدر به وسیله یاهو و مهندسین دانش کده استفورد ساخت شد، ولی گوگل اثبات کرد آنان نیز در الگوریتم های خویش از امتیاز اعتماد استعمال می‌کنند. مثلا نوآوری “موتور جستجویی که نتیجه ها را بر پایه ی واحد سنجش اعتماد طبقه بندی می‌نماید” را به اسم خویش تثبیت کردند.

اظهار ایده ها قانونی گوگل را نیز در اینجا آورده ایم
تا به امروز PageRank شناخته گردیده ترین واحد سنجش اعتماد موتور کاوش بوده میباشد، درواقع پیج رنک اضافه دنبال لینک و پیوند ها و معیار اهمیت آنهاست. به این ترتیب در صورتی لینک و پیوند های کیفیت بالا بسیار متعددی دارید، احتمالا دوست دارید اعتماد گوگل را بدست آورید. ولی خوب میباشد بدانید که بیشتراز ۲۰۰ سیگنال متفاوت موجود هست که ما در سکو بندی خویش از آن ها استعمال میکنیم.

برای اینکه اطمینان نتیجه ها فرمایید و بهتر متوجه مضمون‌ اعتماد و اینکه چطور عمل می نماید، گردید. در یک عبارت و با یک‌سری کلمه و واژه آنرا بیان می کنیم:

اعتبار
اعتماد
توان
به عبارت دیگر گوگل اینترنت سایتهایی را که به آن‌ها اعتماد دارااست ارتقاء میبخشد و این ترازو اعتماد را با الگوریتم های خویش اندازه می‌گیرد.

TrustRank حقیقتا چطور فعالیت می‌نماید؟
به دنبال جزئیات بیشتری در رابطه اینکه TrustRank چطور فعالیت می کند خوا هیم اظهار کرد . شما به آن تحت عنوان یک غربال نگاه نمایید. در‌حالتی که گوگل لینک و پیوند ها و محتوای شمارا قابل اعتماد تشخیص دهد، از غربال اعتماد رد می‌شوید. ولی چنانچه TrustRank شما معدود باشد ، یعنی اینکه سیگنال های اعتماد صحیح به لحاظ نرسیدند و از غربال رد نشدید.

نیازی به بیان کردن وجود ندارد که صد رد صد شما می‌خواهید گوگل سایتتان را تحت عنوان یک منشا قابل اعتماد بشناسد. در حالتی که اینطور پیش نرود، درجه به دست آوردن شما بسیار مشقت بار خواهد شد و دوره متعددی می برد.

چطور میتوان TrustRank را اندازه گرفت ؟
جواب کوتاه : به طوری این عمل انجام می گردد.

جواب جامع تر : تارنما MOZ ابزاری رویکرد برای اندازه گیری به اسم MozTrust بسط داده میباشد. MozTrust ابزاری میباشد که ما با آن اندازه گیری TrustRank را مستقیماً انجام می‌دهیم. شاید استعمال از این ابزار عالی نباشد و برای آغاز بسیار کاربردی و خوب میباشد.

اعداد MozTrust

عدد یک در MozTrust به‌این معناست که صد در صد پیوند های تارنما شما اسپم می باشند و عدد ۱۰-۱۰ نیز برای سایتی نمونه دانش کده هاروارد به حساب آوردن خواهد شد. بدین ترتیب داشتن امتیازی میانگین مثل ۶.۰۹ بسیار خوب میباشد.به‌دنبال مقاله‌ها به شما خوا‌هیم خاطرنشان کرد چه طور امتیاز اعتماد گوگل را برای خویش به حداکثر برسانید.


برچسب: طراحی سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۵:۲۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

سرور مجازی بهتر است یا هاست؟

 طراحی سایت هنگامی که فراهم فعال سازی وبسایت خویش می‌باشید، خرید هاست مهم ترین مرحله میباشد. ولی تا قبل از این از خرید هاست یا این که سرور مجازی، می بایست به‌این سود برسیم که کدام مدل خدمت مطلوب وبسایت شماست.

سرور مجازی یا این که هاست
بخش اعظمی از صاحبان سایت پیش از فعال‌ساز‌ی سایت خویش بدین فکر‌می‌کنند که سرور مجازی بهتر میباشد یا این که هاست؟ تجربه نشان داده میباشد که طولانی تر این اشخاص، کارشان را با هاست اشتراکی مقدمه می کنند که معمولا بی آلایش و ارزان می باشند. البته با پرورش وبسایت و ارتقاء بازدید، با خرید سرور مجازی (VPS) می توانید منابع وبسایت را ارتقا دهید سوای اینکه نیاز باشد هزینه هنگفتی بپردازید.

هنگامی که ارزش هاست اشتراکی و سرور مجازی را با هم مقایسه میکنید، مسلما ذهن‌تان به سمت خدمت ارزان‌خیس خواهد رفت. در نگاه اولیه این گزینه به طور کامل طبیعی میباشد. ولی در صورتی نگاه ظریف‌تری داشته باشید، علاوه بر تفاوت بها، متوجه تفاوت کارایی و انعطاف‌پذیری سرور مجازی خواهید شد. اما تفاوت هاست و سرور مجازی دربرگیرنده موردها دیگری هم می‌گردد.


برای دسترسی آنی به سرور با منابع تماما مخصوص از سرور های ابری جمهوری اسلامی ایران هاست به کارگیری فرمائید.

همین امروز توصیه دهید
درین نوشته‌ی علمی، قصد داریم به‌این مقاله بپردازیم که سرور مجازی (VPS) بهتر میباشد یا این که هاست.

 


هاست اشتراکی چه می باشد
نسبتاً هر خدمت‌دهنده میزبانی، میزبانی اشتراکی (هاست ویندوز، هاست لینوکس، هاست ابری و…) هم ارائه می کند و معمولا ارزان‌ترین سرویسی میباشد که می‌اقتدار آن را گزینش کرد. این خصوصیت میزبانی اشتراکی سبب ساز میگردد شایسته ترین تعیین برای تارنما‌های تازه با میزان دارایی محدود باشد.

هنگامی که یک هاست اشتراکی تهیه و تنظیم میکنید، در واقعیت فضایی را بر روی یکی‌از سرورهای کمپانی خدمت‌دهنده اجاره میکنید. همان طور که از اسم آن پیداست، اشتراکی بودن هاست به این مفهوم میباشد که تارنما شما، منابع سرور را با تارنما‌های دیگر بصورت اشتراکی به کار گیری مینماید. ادله اصلی گران‌قیمت نبودن هاست اشتراکی این آیتم میباشد. این مدل از خدمت، برای وب سایت‌هایی که بازدید پاره ای دارا هستند و عمل گسترده ای ندارند بسیار مطلوب میباشد.

هاست اشتراکی
سرور مجازی چه است
در سرور مجازی، منابع حافظه موقت و پردازنده پایین یک سرور غیروابسته در چنگ شما قرار می گیرد. البته این منابع بصورت مجازی بر روی یک سرور فیزیکی دیگر راه اندازی میشود.

سرور مجازی تجهیزات و انعطاف پذیری بیشتری نسبت به میزبانی اشتراکی داراست. شما می توانید پیکربندی سرور را تغییر‌و تحول دهید و منابع بیشتری به وبسایت اختصاص دهید. لذا وبسایت شما در سرور مجازی با سرعت بیشتری پردازش گردیده و سریعتر لود میشود.

یک کدام از دلایلی که اکثر یوزرها تصمیم به استعمال از سرور مجازی VPS دارا هستند، محدودیت‌های هاست اشتراکی میباشد. تحت عنوان مثال، ممکن میباشد تارنما شما نیاز به منابع حافظه موقت بیشتری داشته باشد که در خدمت‌های اشتراکی قابل ارایه وجود ندارد. بطور کلی می‌اقتدار اعلام‌کرد که سرور مجازی انعطاف پذیرتر، سریع‌خیس و امن‌خیس از هاست اشتراکی میباشد.

ممکن میباشد نسبت به هاست اشتراکی، مقداری هزینه بیشتری بپردازید. البته با اعتنا به منابع بیشتری که در چنگ شما قرار می گیرد و خصوصیت‌هایی که سرور مجازی داراست، ارزش آن به طور کامل منطقی میباشد. در لحاظ داشته باشید، تجهیزات و ارزش سرور مجازی VPS، چیزی دربین خدمت اشتراکی و سرور منحصر به فرد میباشد.

سرور مجازی


مزایا و معایب سرور مجازی VPS و هاست اشتراکی
هر دسته میزبانی خصوصیت‌های مختص خودش را داراست. پیرو به بازنگری خصوصیت‌های هر دو گونه میزبانی میپردازیم:

مزایای هاست اشتراکی
بها هاست اشترا کی نسبت به سرور مجازی ارزانتر میباشد.
فعال‌ساز‌ی وبسایت در آن‌ها بی آلایش میباشد. این خدمت به سیرتکامل‌ای پباده سازی گردیده که اشخاص به راحتی بتوانند با آن عمل نمایند.
نیازی به پیکربندی و مراقبت سرور ندارد و حتی نیازی وجود ندارد نگران به روزرسانی قابل انعطاف‌افزارهای سرور باشید.
اشتباهات سرور و مشکلاتی که مرتبط با کدنویسی وبسایت نباشد، از سمت کمپانی میزبانی برطرف می گردند.
از داده ها تارنما و حتی آدرس اینترنتی‌ها، بصورت خود کار حامی تهیه و تنظیم می‌گردد، تا در مواقع بروز خلل به راحتی بتوان داده ها را بازگردانی کرد.
مزایای هاست اشتراکی


معایب هاست اشتراکی
منابع محدودی دارااست و سرعت لود تارنما محدود به‌این منابع میباشد.
نمی‌توانید مطابق با نیاز سایت، پیکربندی سرور را تغییر‌و تحول دهید.
در مواقعی که وب سایت شما، محدودیت‌های هاست اشتراکی را به هر صورت نقص نماید، هاست شما غیرفعال خواهد شد.
بیشتر مصرف تارنما دیگری که ترافیک متعددی داراست، قادر است بر تارنما شما نیز اثر بگذارد. از پاراگراف آن هنگامی میباشد که یک تارنما دیگر بر روی سرور مشترک با وب سایت شما، آیتم حمله قرار میگیرد.
مدام این خطر موجود است که خطاها امنیتی تارنما‌های دیگر بتواند بر تارنما شما نیز اثر بگذارد.
هنگامی وب سایت شما منابع سرور را با دیگر وب سایت‌ها بصورت مشترک به کار گیری مینماید، به این معنا میباشد که درصورتی که سایتی، بر روی سرور مشکلی تولید نماید، این زمینه میتواند بر وبسایت شما نیز تاثیر بگذارد. از طرفی، مدام این خطر موجود است که با آلودگی یکی‌از وبسایت‌ها روی سرور مشترک، وب سایت شما نیز کثیف شود.

کشور‌ایران هاست با فعال‌سازی یک گوشه و کنار ایزوله (Isolated) برای هر وب سایت، محدوده عمل و مصرف منابع را محدود به فضای به عبارتی وب سایت نموده است. همان، به کارگیری از تکنولوژی Application Isolation Mode، هم سبب پایداری و هم منجر ارتقا امنیت تارنما‌های اشتراکی شده‌است.


برچسب: طراحی سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۹:۱۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

چگونه طراحی سایت را یاد بگیریم؟

طراحی سایت 


نیاز به متخصصین مجرب که علم کافی برای طراحی وب و برنامه‌نویسی وب سایت‌های اینترنتی را داشته باشند، مداوم موجود است و با سپری شد دوره نیز در صورتی‌که بیش تر از قبل نشود، کاهش پیدا نخواهد کرد.

در صورتی‌که قصد دارید تا تحت عنوان یک طراح وب سایت یا این که برنامه‌نویس وب سایت، مهارت‌های لازم را کسب نمایید، این نوشته ی علمی به شما امداد خواهد کرد تا مسیر را بهتر بشناسید و گام‌های لازم را به صحت یکی‌از بعداز دیگری بردارید.

نکته‌ی اولیه: یادگیری ساخت سایت به صرف عصر نیاز دارااست. برای اینکه بتوانید دستکم تجربه لازم جهت این فعالیت را پیدا نمایید به ۶ ماه دوره به طور تمام وقت نیاز خواهید داشت.

پیش‌نیازهای یادگیری ساخت وب سایت
پیش از آغاز لازم میباشد تا بعضا پیش‌نیازها را داشته باشید یا این که آن‌ها‌را تقویت فرمایید:

گویش انگلیسی را در توان میانگین بدانید و بتوانید منابع آموزشی را به گویش انگلیسی مطالعه فرمایید
شایسته ترین سن برای استارت به یادگیری سن کمتر از ۲۰ سال میباشد. هر چه سن شما ارتقاء پیدا نماید، عمل برای شما ایراد‌خیس خواهد شد.
آمار و ارقام نشان میدهند که اکثر اوقات برنامه‌نویسان و طراحان وبسایت آقایان میباشند. اما تعداد قابل توجهی از خانم‌ها هم درین فن عمل می‌نمایند.
برای پیروزی در طراحی وب سایت و برنامه‌نویسی وبسایت می‌بایست روحیه‌ای جنگنده داشته باشید و بتوانید به طور نامحدود با خطاها رویارویی نمایید.
تفاوت طراحی وب و برنامه‌نویسی وبسایت
تولید یک وبسایت اینترنتی با استعمال از قابل انعطاف‌افزارهایی که به آن ها CMS یا این که «سیستم مدیر محتوا» گفته میشود، قابل اجرا میباشد. از این گزاره می‌اقتدار وردپرس، جوملا، دروپال، مجنتو، پرستاشاپ، اوپن‌کارت و آبادی‌ها قابل انعطاف‌افزار دیگر را اسم موفقیت.

به کار گیری از این سیستم‌ها فارغ از نیاز به علم برنامه‌نویسی قابلیت و امکان‌پذیر میباشد. اما واضح میباشد که نداشتن علم برنامه‌نویسی مانعی خواهد بود که نتوانید هرگونه سایتی را ساخت فرمایید و هرگونه تغییرات متبوع مشتری را در وب سایت پیاده‌سازی فرمائید.

از طرف دیگر برنامه‌نویسی تارنما، مهارتی میباشد که نیازهای جان دار را به طور سفارشی و مخصوص برای مشتری کدنویسی می گردد. یادگیری برنامه‌نویسی وبسایت به عصر اضافه و تجربه‌ی طولانی تر مستلزم میباشد و گام در آغاز این میباشد که شخص مهارت لازم برای طراحی وب با CMS را تا حدودی به دست آورده باشد.

پروسه لازم برای استارت به ساخت وب سایت با CMS
HTML، JS، CSS

گام اولیه: HTML
گام ابتدا برای ورود به فن طراحی وب، کسب مهارت نخستین در HTML میباشد. HTML به طور خلاصه، کدهایی میباشد که ساختار محتوایی وب سایت را صورت میدهند. مثلا اینکه بدانید تیتر کاغذ به چه رخ مشخص و معلوم میگردد، تصاویر، صوت و ویدیو به چه شکل در برگه گنجانده می شوند، تولید فرم‌های اخذ داده ها از استفاده کننده به صورت می‌باشند و موردها اینچنین بخشی از مهارت تایپ کردن کدهای HTML به شمار میروند.

گام دوم: CSS
بعد از آنکه بتوانید ساختار محتوایی وبسایت را با HTML مشخص و معلوم نمایید، لازم میباشد تا صورت و گرافیک بهتری به آن بدهید. گرافیک خوشگل و جالب بخشی بسیار مهم از یک وب سایت اینترنتی میباشد. سایتی که ظواهر قابل قبولی نداشته باشد، ممکن میباشد اکثری از مشتریان خویش را از دست بدهد.

کدهای CSS ابزارهایی می باشند که صورت و رنگ و اندازه و جلوه‌های تصویری مختلفی به محتوای HTML میدهند. هر یک‌سری فارغ از به کار گیری از CSS هم، محتوای تارنما در محل خویش قرار گرفته و قابل به کارگیری میباشد، اما سوای CSS تارنما شکلی بسیار غیر مطلوب خواهد داشت.

گام سوم: Javascript
در حال حاضر که سایتی قشنگ و با محتوای مطلوب داریم،‌ دوره آن رسیده که آن را از موقعیت ایستا به طور پویا درآوریم. یک تارنما پویا سایتی میباشد که به عمل‌های استفاده کننده برخورد نشان میدهد. مثلا یک اسلاید تصویر که با کلیک استفاده کننده به چپ و راست جنبش مینماید، یک پنجره تماس با ما که با کلیک استفاده کننده گشوده می گردد، یک کاغذ کاوش که به طور همزمان با تایپ کلمه ها، پیشنهادی دارای ربط را به شما ارائه میدهد، از پاراگراف کاربردهای جاوااسکریپت در طراحی وب سایت می‌باشند.

به صورت کلی هر سایتی که بضاعت و توان ارائه عکس العمل در قبال عمل‌های شمارا دارااست، یک وبسایت پویا به شمار می‌رود. تارنما‌های ایستا، دیگر جذابیت پیشین را ندارند و برای پیروزی لازم میباشد تا حد قابلیت تارنما‌های نو، هوشمند زنده و پاسخگو باشند.

مرحله چهارم: تعیین CMS و یادگیری آن
تا قدم سوم، شما میتوانید تارنما‌هایی بی آلایش و با تعداد صفحه ها محدود ساخت فرمایید. در صورتیکه می خواهید توان تولید تارنما‌هایی با تعداد صفحه ها نامحدود و با امکان سفارشی‌سازی به وسیله مصرف‌کننده‌ی پایانی را به دست آورید، یادگیری CMSها نیز برای شما ضروری خواهد بود.

سیستم های رئیس محتوا

اینک CMS وردپرس دوست داستنی‌ترین مورد برای این عمل محسوب میشود. برای یادگیری وردپرس، نخست لازم میباشد تا با طرز نصب و پیکربندی و به کارگیری از آن آشنا گردید. بعد برای به کارگیری‌ی باصرفه‌خیس خوب میباشد که صورت پباده سازی قالب و پباده سازی پلاگین‌های آن را نیز بیاموزید.

پروسه لازم برای یادگیری برنامه‌نویسی تارنما
بعد از آنکه به مهارت لازم برای ساخت سایت با CMS دست پیدا فرمائید، ممکن میباشد بخواهید وارد دنیای برنامه‌نویسی تارنما گردید. برنامه‌نویسی وبسایت شاخه‌ای از برنامه‌نویسی میباشد که انگیزه آن تولید وب سایت‌های اینترنتی میباشد.

گام اولیه: تعیین لهجه برنامه‌نویسی
برنامه‌نویسی وبسایت با گویش‌های مختلفی از پاراگراف php، ASP.NET، پایتون، جاوا، Ruby و … قابلیت و امکان‌پذیر میباشد. گزینش اینکه با چه زبانی می خواهید به کار ادامه دهید، مستلزم صرف اندکی دوره برای پژوهش ها و بازنگری مزایا و معایب هر مورد میباشد.

گام دوم: یادگیری مقر داده
مبنی بر گویش برنامه‌نویسی وبسایت که گزینش نمائید، یک سری آیتم برای مقر داده در مقابل شما خواهد بود. آیتم‌هایی مثل MySQL، SQL Server، Oracle، SQLite و مورد‌های دیگر. هر مورد از این سیستم‌های ذخیره‌سازی داده ها مزایا و معایب و کاربردهای متفاوتی دارا‌هستند. کارایی نمائید با این نکته‌ها شناخت پیدا فرمایید و عصر قابل توجهی برای یادگیری مقر داده صرف کنید. برنامه‌نویسی سیستم‌های وسیع و توسعه یافته به تجربه و داده ها متعددی از مقر داده نیاز خواهد داشت.

گام سوم: مطالعه، تمرین و فعالیت
برنامه‌نویسی دانشی میباشد که آخر ندارد. هر چه عصر بیشتری برای یادیگری آن صرف فرمایید، چیزهای بیشتری حافظه میگیرید و مهارت بیشتری پیدا میکنید. دست کم دوره ما یحتاج چهت نیل به مرحله‌ای که بتوانید وب سایت‌هایی کیفیت عالی و کارآمد بنویسید، 1سال میباشد.

نکته‌ی دوم: در‌حالتی که روحیه‌ی جنگنده نداشته باشید و نتوانید با ایرادات متوالی دست و پنجه قابل انعطاف فرمایید، به زودی از برنامه‌نویسی دلزده خواهید شد. در هر پروژه‌ی نو با ایرادات جدیدی روبرو خواهید شد که پیش از این تجربه‌ای در خصوص آن نداشته‌اید.


برچسب: طراحی سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۶:۳۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

آزمایش تبلیغات پنهان توسط BBC

طراحی سایت یکی این پژوهش ها را bbc انجام اعطا کرد. درین تست که 98 داوطلب در آن کمپانی کرده بودند، اثر پیام‌های مخفی بر روی ذهن اشخاص آزمایش شد. چیزی مشابه به تحقیق جیمز ویکاری، ولی این توشه با البته و اگرهای بیش تر!

در پژوهش ها هلندی‌ها نقل شده بود که پیام‌های نهفته برای یک برند آب میوه فقط هنگامی موءثر میباشد که اشخاص تشنه باشند و آب میوه بخواهند! بدین ترتیب هنگامی که داوطلبان به محل تست رسیدند به آنان بیسکوئیت کم آب (احتمالاً به عبارتی چیزی مشابه ساقه طلایی خودمان 😊) داده شد تا تشنه شوند.

داوطلبان به دو مجموعه تقسیم شدند برای مجموعه اولیه یک ویدئو سه دقیقه‌ای پخش شد که واژه و کلمه لیپتون هر 5 ثانیه به بازه 10 میلی ثانیه مکان نما زده می شد.

تیم دوم به عبارتی ویدیو را سوای این اشاره گر‌ها مشاهده کردند. بعداز اتمام فیلم آنها قابلیت و امکان این را داشتند که برای رفع تشنگی، در میان آب و لیپتون یکی از را گزینش نمایند! تعیین این اشخاص به‌این چهره بود:

مجموعه نخستین (که لیپتون به آنان نشان داده گردیده بود): 54% لیپتون و 47% آب تعیین کردند!
تیم دوم (ویدیو فارغ از واژه و کلمه لیپتون): 61% لیپتون و 39% درصد آب را گزینش کردند!
همانگونه که میبینید هیچ اثری مبتنی بر تأثیر پیام‌های نهفته درین تحقیق پیدا نشد.

صحت دارد که کلی تحقیق و تست انجام شد و تمام فرضیه‌های ویکاری را رد کرد اما هیچکدام نتوانستند این تصور را که تبلیغات نهفته می تواند بر ذهن مردم اثر بگذارد، رد نماید.

برای همین همچنان از این ماجرا دست بردار نبودند! بگذارید سراغ یک تحقیق دیگر هم برویم تا آنگاه دیگری از این موضوع انتزاعی را برایمان پر‌نور نماید.

تست: آب میوه آلمانی یا این که فرانسوی؟
در سال 1999 آدریان نورث و همکارانش تحقیقی روی مشتریان یک مغازه انجام دادند تا تأثیر موسیقی بر کردار مصرف کننده را باز نگری نمایند!

آنان می‌خواستند بدانند مدل موسیقی چه تأثیری در گزینش مدل آب میوه بوسیله اشخاص داراست. درین مغازه دو مدل مشروبات الکلی آلمانی و فرانسوی وجود داشت! به این ترتیب در بعضا روز ها آوا آلمانی و برخی روز ها ترانه فرانسوی پخش می شد!

مشتری‌ها سوای اینکه از چیزی آگاه باشند وارد مغازه میشدند، در حالی که موسیقی در حالا پخش بود! زمانی به قفسه آبمیوه‌ها می‌رسیدند، بایستی از در میان دو مدل آبمیوه با بها و طعم یکسان یکی از را تعیین می‌کرند، آلمانی یا این که فرانسوی!

فکر میکنید فیض چه بود؟

در روزهایی که نوا آلمانی پخش گردیده بود، مردم اکثر وقت ها اشخاص تصمیم گرفته بودند آب میوه آلمانی بخرند! ولی با پخش نوا فرانسوی اشخاص خرید آب میوه فرانسوی را ترجیح داده بودند!

پژوهش ها پیام‌های مخفیجالب‌خیس اینکه هنگامی بعداز خرید، با مشتریان گفتگو کردند و از آنان پرسیده بودند، آیا موسیقی پس‌قضیه تأثیری در تعیین آنها داشته، صرفا 6 نفر از 44 نفر گفتند که شاید مؤثر بوده و سایر ابداً از تأثیر موسیقی بی‌خبر بودند و حتی توجهی به موزیک نکرده بودند.

همانگونه که دیدید، سود برخی از پژوهش ها مثبت بود و برخی منفی، به این ترتیب هیچکس تأثیر پیام‌ها و تبلیغات پنهان را رد یا این که تایید نمی کرد و همچنان به وسیله بعضی از برندها به کار گیری می‌شدند!

آیا هنوز از بازاریابی نهفته به کارگیری می گردد؟
این ایام دیگر مثل کهن بازاریابی خیلی نهفته و مخوف وجود ندارد که مثل آن اشاره گر‌های چشمک ‌زن به ناخودآگاه شما وارد شوند و تصمیم شما‌را عوض نمایند! شاید هم میگردند، پروردگار داند! 😈 البته بازاریابی نهفته همچنان برای تبلیغات و انتقال پیام‌ها استعمال می‌گردد.

آیا تبلیغات گوگل بر بهینه سازی تارنما اثر میگذارد؟صد رد صد بخوانید: آیا تبلیغات گوگل بر بهینه سازی تارنما اثر می‌گذارد؟
اذن بدهید یک توشه دیگر تمجید بازاریابی مخفیانه را با هم مرور کنیم:

بازاریابی مخفیانه یک طریق بازاریابی میباشد که محصولی را به‌طور نامحسوس و غیر بی واسطه برای اشخاص تبلیغ می‌نمایند، سوای اینکه آنها متوجه تبلیغاتی بودن آن شوند. با این فعالیت ذهن مخاطب را به سمت مارک خویش و دوست داشتن محصولشان هدایت می کنند.

بخش اعظمی از مردم بازاریابی مخفی را روشی غیراخلاقی می دانند و معتقدند که با این عمل مردم را فریب می دهند. البته خیلی از کمپانی‌ها قابلیت تبلیغات بدون واسطه را ندارند یا این که نمیخواهند با تبلیغات بی واسطه برای مخاطبان آزاردهنده باشند! بعضا‌ها هم معتقدند که تبلیغات غیرمستقیم تاثیرگذاری بیشتری دارااست و با این فعالیت بی واسطه به قلب انگیزه می زنند.

البته بیایید ببینیم کمپانی‎‌ها از چه شیوه‌هایی برای انتقال پیام‌های نهفته خویش استعمال می نمایند.

طرز‌های گوناگون بازاریابی مخفی
نحوه‌های مختلفی برای انتقال پیام‌های پنهان بازاریابی موجود است؛ مثل به کارگیری از اشخاص پر اسم و رسم، رسانه‌های جعلی، مشاجره‌های و سر و صدا‌های فیک در مورد یک کالا یا این که مارک، جایگذاری پیام‌های نهفته در لوگو و پوسترهای کمپانی، حضور غیر بدون واسطه در رسانه و مکان‌های پر طرفدار و... که درپی تک تک آنان را معرفی میکنیم!

1. به کارگیری از اشخاص دارای اسم و رسم
بازیگران یا این که اشخاص مشهوری که از خرقه‌ها و تولیدها یک مارک یگانه استعمال می کنند، غیرمستقیم در هم اکنون تبلیغ یک مارک می باشند. شاید آن ها در رابطه آن تولیدات حرفی نزنند اما محبوبیت آن شخص سبب می گردد که ناخودآگاه اشخاص از آنان سر مشق بگیرند و در خاطرشان تثبیت شود.

ولی جور دیدنی‌تراین نحوه، استعمال از بازیگران نهفته میباشد که سونی اریکسون اولی توشه برای موبایل دوربین‌دار خویش انجام بخشید. قصۀ گردشگر‌های تقلبی سونی را شنیدید؟

سونی اریکسون (ماجرای گردش گر‌های قلابی)
در سال 2002 سونی اریکسون اولی شرکتی بود که تلفن ملازمت و همراهی با دوربین دیجیتال وارد بازار کرد! سونی میخواست راهی پیدا نماید تا تلفن همراه نو خویش را با مقیاس وسیع به جهان معرفی نماید؛ برای همین یکی‌از شایسته ترین مثال‌های بازاریابی نهفته در مورخ را بهره برد!

در تبلیغ نهفته سونی 60 هنرپیشه دارای شهرت در 10 شهر پهناور تحت عنوان گردشگر از مردم میخواستند که در مقابل مکان‌های توریسم نیویورک از آنان عکس بگیرند! بعد از آن به‌جای دادن دوربین به اشخاص، موبایل دوربین‌دار نو سونی را به آنها می‌دادند. اشخاص متعجب به دوربین نو نگاه می‌کردند و بازیگران هم با شوق و اشتیاق و ذوق و سلیقه از خصوصیت‌های موبایل تازه برای رهگذران تعرفی می‌کرذند و طرز فعالیت با دوربین موبایل را به آن ها یادگرفتن می‌دادند.

انگیزه این کمپین این بود که مردم درباره ی تجربه بی‌نظیر خویش با یک دوربین نو و خلاقانه با همدیگر کلام نمایند و یک بازاریابی دهن به دهن برای مال تازه تولید شود. این کمپین منجر شد که تلفن همراه تازه به یکی پرفروش‌ترین تلفن همراه‌های سال در چند سرزمین تبدیل شود.


برچسب: طراحی سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۳:۰۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

ویژگی های طراحی سایت رزرواسیون هتل و هتل داری

طراحی سایت


همگام با توسعه جمعیت و داد و فریاد جامعه ها شهری، تکنولوژِی نیز با سرعت فزاینده ای در اکنون تغییر و تحول و پیشرفت میباشد. البته علیرغم همگی این تغییرات، معاش و دنیا در حرکتی آهسته و رو به جلو در تکان میباشد و فرایند انجام کارها به لطف پیشرفتهای تکنولوژی، بسیار سهل خیس از قبلی انجام می گیرد. مثال بارز این پیشرفت در تکنولوژی و به خصوص پیشرفت در تکنولوژی طراحی وب را میتوانید در تغییر و تحول سیستم رزرواسیو هتل ها نظاره گر باشید که به آسانی مراجعه به یک سایت از دورترین نقطه جغرافیایی به مقصد متبوع خویش می‌توانید برای خویش هتل رزرو نمایید.

چرا طراحی وب سایت رزرواسیون هتل؟
با اعتنا به آنچه که در پیشگفتار به آن اشاره کردیم جا داراست به‌این سوال جواب دهیم که آیا یک طراحی وب رزرواسیون هتل و سیستم رزرواسیون هتل لازم میباشد؟ یک سیستم رزرو هتل چه امکاناتی میتواند داشته باشد؟ آیا تابحال بدین مسئله تاءمل نموده اید که چرا یک هتل بسیار غالب میباشد ولی دیگری نه؟

این مسئله به مورد ها متعددی بستگی دارااست. درین نوشته‌علمی به بازنگری مهم ترین دست اندرکاران تاثیرگذار در‌این زمینه میپردازیم.

سیستم رزرواسیون هتل یکی مهم‌ترین مواقعی میباشد که یک هتل دارای اعتبار و غالب مسلما آن را داراست و براساس این سیستم میباشد که فعالیت را هم برای خویش و هم مسافرین هتل ریلکس می نماید.

طراحی وب سایت رزرواسیون هتل
در شرایطی که بخواهیم تعریفی از سیستم رزرواسیون هتل بدهیم: میتوان بیان کرد سیستم رزرواسیون هتل، نیز تحت عنوان یک سیستم رزرو مرکزی یک سیستم کامپیوتری میباشد که توزیع داده ها از یک هتل، رفت و آمد مکرر، و یا این که دیگر تجهیزات از روش سیستم رزرواسیون هتل قابلیت پذیر میباشد. این سیستم ها جا را برای مسافرین به طور آنلاین رزرو می‌نماید و لازم وجود ندارد شما حضوری مبادرت به رزرو هتل نمائید.

سیستم رزرو مرکزی یک ابزار خوب چهت نیل به سیستم توزیع جهانی و همینطور سیستم های توزیع وب از یک سیستم واحد میباشد. این سیستم به مدیران هتل ها در رئیس بازاریابی و فروش آنلاین سرویس ها خویش یاری می‌کند و به آن‌ها این قابلیت را می‌دهد که به وسیله شبکه های فروش، نرخ خویش را آپ تو دیت نمایند و در وب سایت قرار دهند .

این شبکه ها در تاکسی های مسافرتی متعارف و همینطور ماشین کرایه ای های مسافرتی آنلاین جانور هست. این سیستم همینطور به رزرو شما برای کنسرت هایی که در لابی هتل و یا این که در جاهای نزدیک هتل اجرا می شود امداد شایانی می نماید و شما میتوانید با خیال و خاطر ریلکس این فعالیت را به سیستم رزرواسیون هتل واگذار فرمایید.

درحال حاضر به سراغ ماژول هایی که در یک CRS رزرواسیون هتل موجود است میپردازیم :

رزرو
پروفایل
مجموعه ها و بلوک
نرخ و در اختیار گرفتن موجودی
رئیس
گزارش
ارتباط ها توزیع جهانی
رابط PMS
داده ها ذخیره گردیده در یک CRS
نوع های گوناگون اتاق
ارایه برنامه هایی خاص دادن نرخ
نرخ اتاق و موقعیت (گارانتی، سرمایه گذاری، ضوابط کنسل سفارشی ، دست‌کم برهه زمانی اقامت، حداکثر بازه زمانی اقامت و ...)
سرویس ها هر اتاق
داده ها همگانی هتل (نشانی، شماره تلفن، شماره نمابر)
محتوای وب سایت (تعریف، تجهیزات رفاهی، تصاویر، فیلم ها، جاذبه های محلی ...) در CRS
داده ها رزرو
داده ها جغرافیایی
شهرستان های نزدیک تجهیزات مرتبط با حمل و نقل


کلام آخری

ساخت وب سایت رزرواسیون هتل برای هر هتل قابل قبولی و جزو ضروریات می‌باشد. ولی به علت وجود سایتهای فراوان با تجهیزات تکراری و شبیه، در ساخت سایت رزرواسیون هتل می بایست مواقعی که سبب به سهولت در انجام فعالیت و راحتی استفاده کننده و صرفه جویی در حین می‌گردد بسیار ظریف گزینه اعتنا قرار گیرد.

امروزه هتل ها برای تثبیت رزرو از دو طرز به کارگیری می‌نمایند. نحوه "آفلاین"، وب سایت بصورت مستقلانه عملیات رزرو نوبت را انجام می‌دهد. بطوری که استفاده کننده بعد از تثبیت اتاق پولی را واریز می نماید. و شما روند رزرو را بصورت دستی و غیروابسته بانجام می رسانید. در طرز "آنلاین" وب سایت به سامانه رزرواسیون هتل وصل می شود و همگی فرایند ها بصورت آنلاین و در لحظه رخ می گیرد.
کمپانی ساخت سایت رایا پارس همپا شما خواهد بود تا با استعمال از تجربیات خویش و نیروهای کارشناس، شمارا در ساخت وب سایت رزرواسیون هتل، امداد کند.

و در انتها برای داشتن چنین سیستمی نخست می بایست سایتی برای هتل با ظاهری شکیل پباده سازی شود و آن گاه این تجهیزات به سهولت قابل اضافه کردن به تارنما میباشد.


برچسب: طراحی سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ فروردین ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۲۰:۴۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

تفاوت زبان های برنامه نویسی با زبان های اسکریپت نویسی


طراحی سایت

 

دانستن تفاوت زبان های برنامه نویسی با زبان های اسکریپت نویسی منجر می گردد برنامه نویسی عادی تر شود. لهجه های اسکریپت دارای انعطاف بیشتری می باشد.

چنانچه در خصوص زبان های اسکریپ نویسی یک سرچ کنید مشخص میگردد که بیش تر تعاریف به صورت انگلیسی عنوان شده و شاید برای افرادی که آشنایی خاصی با این زبان ها ندارند یه خرده طاقت فرسا بنظر برسد. امروز قصد داریم تفاوت زبان های برنامه نویسی با زبان های script را به شیوه ای بسیار عادی و در قالب مثال های گوناگون عنوان نماییم و مزایا و معایب هر کدام را باز نگری کنیم.

 

مثال عادی ای از تفاوت لهجه های برنامه نویسی با زبان های script

 

فرض کنید با لهجه c یک برنامه معمولی برای مثال ماشین حساب نوشته اید که قرار است فقط دو عدد را به عنوان ورودی بگیرد و و چهار عمل اصلی توده، تفریق، ضرب و تقسیم را انجام دهد. در نهایت نیز فایده بر روی مانیتور نمایش داده شود. اکنون فرض کنید این ماشین حساب به شرکتی فروخته شود و آن شرکت بخواهد یک سری عملیات مهندسی بر روی آن انجام دهد مثلا مساحت یک دایره حساب شود. در‌این شرایط نیاز به وارد نمودن عددها به صورت دستی بوده و برای هر مورد از محاسبات به صورت جدا بایستی عمل نمود. درحال حاضر فرض کنید شرکت از شما می خواهد یک کاربرد دیگر به‌این ماشین حساب اضافه نمایید!

 

درست حدس زدید در واقع در این حالت شما می بایست برای هر تغییر و تحول از نخست ابتدا به کدنویسی از صفر فرمائید. تا به اینجای فعالیت تکان فقط در قالب برنامه نویسی بوده می باشد. چاره چه می باشد؟ بخش سپس تفاوت زبان های برنامه نویسی با زبان های اسکریپ نویسی را در قالب یک چاره برای نقص‌ قبل عنوان میکند.


برچسب: طراحی سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ فروردین ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۳:۰۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)