مرجع مقالات رسمی طراحی سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت .

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت

پباده سازی نرم افزار

در بخش اولیه مقاله در قضیه ضرورت پباده سازی نرم افزار برای هتل ها سخن کردیم و مزایایی که برای مهمانان هتل و صاحبان هتل به ارمغان می آورد را برشمردیم . در بخش دوم این مقاله امکاناتی که یک نرم افزار رشته ای هتل می تواند ارائه دهد را نظارت می کنیم .

چه
امکاناتی یک نرم افزار هتل می تواند داشته باشد؟ 1-سهولت و صرفه جویی در بازه زمانی در هنگام کاوش و رزرو یک اتاق هتل . این ویژگی اپلیکیشن هتل کاملا آشکار است، اما یک شرط کلیدی داراست که باید رعایت شود . فرایند رزرو اتاقها بایستی ساده باشد، کلیک های کمتر، کارایی بهتر .

طراحی سایت

2- جزئیات موقعیت، مرتبه و امتیازات هتل . یوزرها شما قابلیت و امکان یافتن مسیر مناسب خود برای رسیدن به محل اقامت خود را خواهند داشت .

3- خبر ها . کاربران با استعمال از نرم افزار هتل در زمینه تخفیفات فصلی و پیشنهادات ویژه باخبر میگردند . برای مثال یک تجهیزات نو هتل، خدمات تازه، جشن و پای کوبی ومراسم آتی . . .

4- تجزیه و ارزیابی . با پباده سازی نرم افزار هتل، می توانید با اضافه کردن یک ماژول رفتار کاربران در اپلیکیشن را تجزیه و چک نمائید و بر اثربخشی کمپین های تبلیغاتی تحلیل داشته باشید و مراد های دعوت شدگان را بخوانید . در نهایت، شما کار کشته خواهید بود تمام منظور های مشتریان خویش را متوجه گردید .

5- گالری عکس گالری عکس نماهایی از ظاهر و داخل هتل شما ارائه می دهد . همچنین می توانید آلبوم های گوناگون در قضیه عکس های میهمانان، منوها، نمایشگاه های هتل و غیره تولید کنید .

6- نقشه هتل این ویژگی فرصتی را برای ارائه نقشه هتل، از جمله اتاق ها، تجهیزات باطن و بیرون از هتل، و همینطور جاذبه های آن آماده می نماید .

7- اتاق ها با به کار گیری از این ماژول، شما می توانید اتاق های هتل خویش را نشان دهید . به این ترتیب شما می توانید تصاویر اتاق را آپلود کرده و هزینه اقامت و سرویس ها قابل ارائه در هتل را نشان دهید . داشتن این قابلیت می تواند اخیاری باشد البته یک خصوصیت بسیار مطلوب هست که می تواند در طول مسیر طراحی و بسط نرم افزار هتل مسئله توجه قرار گیرد .

8- وفاداری . ایجاد وفادرای یوزرها بوسیله اپلیکیشن یک مزیت اساسی میباشد . تصور نمائید یک مهمان یک پرسشنامه را در تلفن همراه خود لبریز می کند، هتل درخواست و داده ها بدون نقص در زمینه مشتری بالقوه دریافت می نماید . رئیس هتل اذن می دهد تا برای این میهمان تخفیف در لحاظ گرفته شود . علاوه بر این، شما می توانید به صورت خودکار ارائه تخفیفات را مدیریت نمائید .

9- تماس تلفنی با بخش های هتل . این ماژول اجازه می دهد یک م به طور بی واسطه از نرم افزار هتل با بخش های هتل، رستوران و یا این که تاکسی تماس بگیرند و دعوت شدگان قادر خواهند بود که آنچه را که می خواهند با یک کلیک به دست آورند .

10- مناسبت ها . شما می توانید روزنگار رویدادهای هتل خود را ایجاد فرمائید تا میهمان بتواند عکس های آنها را ببیند و در مورد رویدادهای اجتماعی آینده مطلع شوند .

11- فرم های بازخورد . اضافه کردن امکان دریافت ایده ها مهمان‌ها بسیار اثر گذار است . با تحلیل سرویس ها هتل بوسیله مشتریان شما می توانید داده ها مفیدی را برای بخش بازاریابی هتل جمع آوری نمائید و برخورد مثبت در قضیه هتل خود را بشنوید . براین اساس در لیست امکانات مورد نیاز نرم افزار هتل این آیتم را فراموش نکنید .

12- چت آنلاین . چت آنلاین یک خصوصیت پیام رسانی فوری می باشد که بهتر هست در پباده سازی نرم افزار هتل شما ساخت شود . چت آنلاین می تواند به وسیله کسانی که قصد بازدید از هتل و یا این که کسانی که درهتل اقامت دارند و نیاز به کمک پرسنل هتل دارند به کار گیری شود . این ماژول به شما یاری می نماید تا در لحظه با دعوت شدگان خویش ارتباط برقرار کنید .

13- پیشنهاد سریع . با استعمال از این خصوصیت به دعوت شدگان خویش اذن می دهید تا خدمات موضوع نیاز خویش را به سرعت توصیه دهند . برای مثال، می تواند برای رزرو یک میز، تماس با تاکسی، پیشنهاد صبحانه یا این که خرید بلیط برای یک روی داد هتل اثر گذار باشد .

14- معرفی جاذبه های جالب . در گوشه و کنار هتل شما، مکان هایی میباشد که قیمت دیدن دارد! به همین برهان ما توصیه می کنیم یک ماژول ایجاد نمایید و فرصتی برای تعریف این جاذبه های جالب یاور با جزئیات آن آماده فرمایید . در کنار آن می توانید خصوصیات مکانی خویش را نشان دهید و با ارائه تصاویر آن را تکمیل نمائید .


برچسب: طراحی سایت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۲۰:۴۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)